henningst Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Har hørt at Zepto 3001 med PIII bråker en del på grunn av at det er en vanlig desktop prosessor. Gjelder dette også for Zeptop 3001 med Celeron, eller bråker den mindre? Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Ville uansett ventet på 3002 som kommer med p4m om noen uker. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Kanskje ikke alle som har råd til å kjøpe Zepto 3002. Har selv Zepto 2001 er veldig fornøyd med den. Men over til det du lurte på: FUJITSU-SIEMENS AMILO D C1200 og zepto 3001 er faktisk samme maskin har en venninne og en kollega som har FUJITSU-SIEMENS AMILO D C1200 og zepto 3001 de er helt like. Har vært i kontakt med zepto og de bekrefter at maskinen inneholder stortsett de samme delene. Ja det stemmer at vifta bråker en del den gjør det også på FUJITSU maskina også. Så jeg ville ikke anbefalt å kjøpe den. Det avhenger selvfølgelig av hvor mye du plages av støy da. Zepto 2001 er jo kåret til best i test og jeg har vært veldig fornøyd med den. Desuten ble den kåret til best i test. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 3002 kommer vel ikke til å bli så dyr da? Lenke til kommentar
larseko Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Znote 3001 bråker ikke så mye at det er plagsomt; de fleste bærbare bråker noe mer nå for tiden enn de gjorde før, da man slapp vifte på CPU og slikt. Jeg vil dog ikke anbefale Znote 3001 på en liten og helt stille lesesal uten ventilasjonssumming. Dersom det er slik ventilasjon som det er enkelte steder, vil det dog ikke være så ille. Jeg ser at Znote 2001 anbefales, og at man sidestiller Amilo D med 3001. Husk dog skjermen som følger med i kampanjetilbudet til 3001. Det er en helt genial 15-tommer med 1400x1050 oppløsning. Dette er veldig behagelig å jobbe med, og erstatter min 19" CRT som jeg brukte før. Langt mindre anstrengende for øynene, og jeg får plass til mer på desktop'en. Legg merke til at du må betale 14170,- + moms på Komplett for en Amilo D tilsvarende Znote 3001. Denne har litt mer disk og en DVD/CD-RW-stasjon, men har så langt jeg kan se bare en oppløsning på 1024x768, altså en langt dårligere skjerm (det er milevis forskjell, spør du meg). Og skjerm kan ikke oppgraderes. I det store og det hele har jeg svært positiv erfaring med Znote 3001. Den er med tanke på skjermstørrelse etc. svært rimelig. Jeg har anbefalt den til flere veldig kyndige venner, og de er alle svært fornøyde. Jeg legger også til at skjermen har aluminiumsdeksel på baksiden, noe som jeg vil tro øker holdbarheten til skjermen langt mer enn det et vanlig plastdeksel gjør. På de vanlige bærbare LCD-skjermer kan du trykke på baksiden med en finger og se at skjermbildet forandrer seg. Det kan du ikke på denne. Bare noen tanker og erfaringer... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå