Xzan Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har et par vegg kontakter jeg skal ha satt opp i kveld og har ikke fått surra meg til og ordne et kroneverktøy, sjekket shapper i byen men dem hadde ikke så kompis skulle ordne men er lei av og vente Noen som har peil på om dette lar seg gjøres på en brukelig måte med feks spiker eller skrutrekker? Noe innspill hadde vært greit. tnx. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har et par vegg kontakter jeg skal ha satt opp i kveld og har ikke fått surra meg til og ordne et kroneverktøy, sjekket shapper i byen men dem hadde ikke så kompis skulle ordne men er lei av og vente Noen som har peil på om dette lar seg gjøres på en brukelig måte med feks spiker eller skrutrekker? Noe innspill hadde vært greit. tnx. Jeg pleier å slipe en spiker flat, funker helt greit. Tror forresten Biltem og Clas Ohlson selger kroneverktøy. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Får prøve på det, tnx Biltema og Clas ohlson er litt langt unna her Noe spesielt valg av spiker? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 En del (også proffer, desverre..) bruker stanleykniv når nøden er størst.. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 teste litt med en stump nå.. se hvordan det går, takker for svar. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Vrient uten kroneverktøy detta asså Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Hvorfor ikke bruke normale skru ut, tvinne rundt, skru inn craP? Huff og huff.. skulle hatt en walktrough ellerno Lenke til kommentar
scream Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ett lite flat skrujern bruker funke som bare fy Lenke til kommentar
smh Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Du kan få kjøpt dette på Telehusene også dersom du spør etter Jotec sitt varenr: B-A-LSA-NEW. Dei har da enten inne, eller mulighet for å bestille opp. (Gjelder mange andre "Datafirmaer") Link: http://shop.jotec.no/handle/handlevare.asp?vare=B-A-LSA-NEW Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 problemet er at jeg skulle ordna det i dag ;> Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Ett lite flat skrujern bruker funke som bare fy ikke så lett ;/ Lenke til kommentar
smh Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Bruk lite flatjern (Skruejern) det er beste løsningen. For du får vell ikkje akkurat fatt i noko på ein søndag? Med mindre du kjenner nokon som jobber i eit firma (Jotec / Jørgen Holmefjord osv...) som selger Krone-verktøy. Endret 21. november 2004 av smh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå