Christian86 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 noen som vet? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Finnes det noen lister over alle basestasjoner som er klar for UMTS/Edge? Kunne vært greit å vite om det var dekning hvor jeg bor... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Mener å huske at jeg hadde UMTS-dekning når jeg nærmet meg Bærum når jeg var på vei til Oslo i forrige uke. Husker ikke sikkert. Det jeg la merke til var at jeg mistet UMTS-dekningen når jeg kom ut av Tønsberg (hvor jeg bor), også dukket den opp igjen i Drammen og ble der stort sett hele tiden helt til jeg var fremme. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) det ser jeg nå snart. bergen: deler av bergen bærum: deler av telenor fornebu dette skal bli som å gå på skattejakt ass nå ble det klarlagt: bergen er stort sett grønn i følge telenor (ergo dekning) Akershus; lillestrøm askim mysen mot drammen og sandvika. har klokketro på at jeg vil få dekning der jeg går på skole da Endret 21. november 2004 av Christian86 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ja, merker at det er litt skattejakt her også. Jeg bor litt i utkanten av Tønsberg sentrum og har UMTS-dekning. Stikker jeg bort til bestemoren min (som bor 3-400 meter unna) har jeg det ikke. I sentrum er det dekning, naturligvis. Så lenge jeg har dekning hjemme og når jeg er på jobb er jeg fornøyd. Er alltid like festlig å vise farten med UMTS til de på jobben. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 for meg er det mer morsomt å kunne surfe på nettet i høy hastighet=) det er gratis enn så lenge. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 for meg er det mer morsomt å kunne surfe på nettet i høy hastighet=) det er gratis enn så lenge. Jepp. Bruker det ikke hjemme siden jeg har en rask linje her, men når jeg er ute på jobb er skader det ikke med skikkelig fart på lappisen. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 å høre på norsk læreren er en heller kjedsom afære, så når jeg har alternativer så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 å høre på norsk læreren er en heller kjedsom afære, så når jeg har alternativer så hvorfor ikke. Hehe. Sant. :-) Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 For dere som har telenor så er det bare å trykke på denne linken Jeg fant desverre ikke no kart for Netcom, men det jeg vet er at Netcom bygger fra nord og nedover og er klar innen Mars '05 Vi får krysse fingrene for en fastpris da ser jeg frem til å ha noe å gjøre i norsk og historie timene :!: Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 det var samme diffuse info jeg fikk fra telenor først, men så greide hun å hente frem mer spesifik informasjon til meg Lenke til kommentar
teleduppen Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Oppdaterte kart over umts dekning vil være oppe og gå fom datoen de lanserer 3g Offisielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå