Gå til innhold

steder med umts dekning i nærheten av bærum?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener å huske at jeg hadde UMTS-dekning når jeg nærmet meg Bærum når jeg var på vei til Oslo i forrige uke. Husker ikke sikkert. Det jeg la merke til var at jeg mistet UMTS-dekningen når jeg kom ut av Tønsberg (hvor jeg bor), også dukket den opp igjen i Drammen og ble der stort sett hele tiden helt til jeg var fremme.

Lenke til kommentar

det ser jeg nå snart.

bergen: deler av bergen :whistle:

bærum:

deler av telenor fornebu

dette skal bli som å gå på skattejakt ass :D

nå ble det klarlagt:

bergen er stort sett grønn i følge telenor (ergo dekning)

Akershus;

lillestrøm

askim

mysen

mot drammen og sandvika. har klokketro på at jeg vil få dekning der jeg går på skole da

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Ja, merker at det er litt skattejakt her også. Jeg bor litt i utkanten av Tønsberg sentrum og har UMTS-dekning. Stikker jeg bort til bestemoren min (som bor 3-400 meter unna) har jeg det ikke. I sentrum er det dekning, naturligvis. Så lenge jeg har dekning hjemme og når jeg er på jobb er jeg fornøyd. Er alltid like festlig å vise farten med UMTS til de på jobben. ;)

Lenke til kommentar

For dere som har telenor så er det bare å trykke på denne linken

Jeg fant desverre ikke no kart for Netcom, men det jeg vet er at Netcom bygger fra nord og nedover og er klar innen Mars '05 :)

Vi får krysse fingrene for en fastpris :) da ser jeg frem til å ha noe å gjøre i norsk og historie timene :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...