Whiteshit Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 En låt fra Rage against the machines første album trur eg det må bli. *velge i blinde* Know your enemy...kanskje bullet in the head Lenke til kommentar
FM Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Pink Floyd - Echoes. Ikke spesielt originalt å velge trådens mest populære, men sånn er det nå. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 AC/DC - Thunderstruck Har digget denne siden jeg var bitteliten og pappa spilte den mens jeg sov i et forsøk på å få meg til å like den samme musikken som han gjør. Det funket. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 veldig vanskelig å finne tidenes beste låt... Men Symphony Of Destruction skorer veldig godt hvertfall Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 må si eagles - hotel california Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Eller for å ta en helt annen sjanger: Bach - Air Jan Werner - Air Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Vanskelig å bestemme seg: - Pink Floyd - Wish you were here - Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge - Pink Floyd - Shine on you crazy Diamond En av de ihvertfall Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 The Doors - LA Woman Er bare ett eller annet med den sangen som gjør meg glad. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 H-I-M\His Infernal majesty Heaven tonight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå