Moskus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Pink Floyd - Shine On Your Crazy Diamond Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Dimmu Borgir - Kings of the carnivalcreation Jeg blir aldri lei den sangen der... Favorittmelodi gjennom tidene må være den som er på rulleteksten til turtles tegnefilmene. Makan til fengende melodi skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
Legion Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 eagles - hotel california rimelig udødelig låt Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Pink Floyd - Shine On Your Crazy Diamond Del a eller b? Eller hele sulamitten? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Tror det må være live-versjonen av Do You Realize??; fantastisk oppløftende, samtidig som teksten innbyr til refleksjon over vår tildelte tid på planeten. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 ^^ Åh, åh, åh! Den låta er nüdelig. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ozzy Osbourne - Diary of a madman Den beste sangen som noen gang er laget! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Pink Floyd - Shine On Your Crazy Diamond Del a eller b? Eller hele sulamitten? Hele sulamitten, derfor jeg ikke spesifiserte noen av delene... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Tror det må være live-versjonen av Do You Realize??; fantastisk oppløftende, samtidig som teksten innbyr til refleksjon over vår tildelte tid på planeten. Har sansen for Approaching .... Har vel ikke den live A_N_K? Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hmm, kan ikke si en konkret, men har et par: Eels - Novacaine for the soul Smashing Pumpkins - 1979 David Gray - Babylon Dusty Springfield - Son of a preacher man Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Dimmu Borgir - Raabjørn speiler draugheimens skodde. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Definitivt Iced Earth - I died for you! Absolutt verdt å høre. 2.plassen går til Dream Theater med The spirit carries on. videre kunne jeg skrivi en del sider med veldig bra sanger, men siden det blir spurt om den BESTE så tar jeg med de to beste jeg har hørt noen gang... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tidenes beste må være av Beethoven. Beethoven eller Dvoraks 9. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Når jeg tenker meg om kan det faktisk være Warlocks - Battlegrounds. Vet ikke, er noe med den sangen. Er egentlig ganske crappy, men likevel elsker jeg den. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vanskelig å måtte skrenke alt inn til èn låt.. Hmm, det må kanskje være Genesis med "Supper's Ready" Den låta er virkelig et mesterverk uten like! Men egentlig står den låta ganske likt med mange av de andre gode gamle progressive låtene fra 70-tallet. Som Jethro Tull og thick as a brick som en her sa tidligere. Og Yes med Close to the edge Og Pink Floyd med Echoes er jo også helt utrolig bra! Skikkelig vanskelig detta! Hjelp meg HalTan!! Starless av King Crimson? Det mente ihvertfall Kurt Cobain! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Slayer - Raining Blood Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Eller for å ta en helt annen sjanger: Bach - Air Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Pink floyd - Echoes, ingen tvil! PS: Jeg hadde bestemt meg allerede da jeg så tittelen på innlegget. Artig å se at trådstarter hadde samme valget! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Storband: Alice Cooper - Welcome To My Nightmare Oh Yeah... men Devils food fra samme album er bedre. Og Halowed be my name, Halo of flies og Killer er enda bedre... Alice Cooper er mer enn Alice Solo med Trash, Poison, Hey Stoopid og Welcome To My Nightmare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå