Sneglen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg har et "Logitech OEM Internet Keyboard Black" som ikke er helt 100% Når jeg spiller FPS spill så går det ikke an å bruke kominasjonen Ctrl+W+D (krype og gå fremover mot høyre), noe som reduserer spill-kvaliteten en stor smule. Er det noe jeg kan gjøre for å få dette til å fungere? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har ikke Logitech sånn pipelyd når man trykker inn for mange knapper da, og da slutter de å funke i et sek Husker ikke hvordan man slo det av. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hmm viss det er et PS/2 tastatur so kan det vere det som er problemet. enkelte tastatur er faktisk dårlige på å sende flere signal samtidig, hadde selv et keySONIC som ikke kunne sende mer enn en tast om gangen men har vert fornøyd medkeytroinc tastaturenen som jeg har hatt. det går ikke ann å fikse problemet, du må rett og slett kjøpe et som er bedre. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg har en ps2--->USB overgang som fulgte med en mus en eller annen gang. Vil dette funke som overgang for tastaturet også??? Og vil det at jeg kjører musa på 500 hz ha noe å si for tastaturet? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg fant ut at det å skifte fra WASD til TFGH oppsett fungerte temmelig bra Er litt uvant, men nå kan jeg gjøre alt jeg vil, slik det skal være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå