Gå til innhold

Trenger tips til ny mobil

Athene

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter ny mobil og vil i første rekke ha en mobil som er skikkelig å skrive sms på og som kan ta bilder med rimelig kvalitet.

Funksjoner:

-Kalender: ja

-MMS: ja

-WAP: ingen betydning

-Kalkulator: finnes det mobiler som ikke har kalkulator?

-JAVA: ikke viktig

-Email klient: ikke viktig men et pluss

-Spill: liten betydning, men et lite pluss

Form:

-Helst vanlig klassisk form

-Vekt: ubetydelig

-Antenne: ubetydelig

-"Støt/sprut/støv-sikker": ubetydelig

Skjerm:

-Fargeskjerm

-Aner ikke hvor mange mobiler som har over 65000 farger, men vil ha bedre enn middels skjermkvalitet

-Størrelse på skjerm: Middels eller stor

-Touchscreen: nei

Pris:

Jeg regner med å bruke 1-500kr(med djuice regning abonnement)

Diverse:

-Merke: Liker nokia men har ingen krav

-Kamera: ja

-Videokamera: ikke nødvendig men et pluss

-Minne: 50+ meldinger og 10+ bilder

-Minnekort: ubetydelig

-Polyfoniske ringetoner: ikke viktig men et pluss

-MP3: ikke nødvendig men et pluss

-Radio: ikke nødvendig men et pluss

-Wlan: ikke nødvendig men et pluss

-Batterilevetid: ikke spesielt viktig

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Ringer veldig lite, sender mange smsr, bruker kalender og huskelapper en god del, bruker også meldingsarkivet som notatblokk

Jeg sikler etter nokia 6230 men den er altfor dyr til at jeg gidder kjøpe den. Om det ventes noen nye, gode og rimelige mobiler snart er jeg villig til å vente et par måneder

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest litt om den her og der nå, den var jo eneste telefonen som fikk ternigkast 6 her, og med god anmeldelse av både knapper go kamera virker det som den er midt i blinken for meg. Hadde jeg bare funnet et tilbud med riktig abonnement som ikke er så høyt da.. Men siden den virker så bra så er jeg muligens villig til å strekke meg lenger i prisen

Lenke til kommentar
Vel, nå er ikke jeg noen ekspert, men denne Big Boy later som han har god peiling og han ville valgt den mobiltelefonen som gikk lengst mulig opp i ræva di men som samtidig ga han minst mulig arbeid!

http://forum.amobil.no/index.php?showuser=43084

:thumbup: Jepp, når han kommer med så teit og usakelig inlegg, så kommer jeg med teit og usakelig svar ;) thats the way it is, dont like it? then see in my hairy ass and see if i care :w00t:

Men som du ser så har de andre anbefalt k500, og jeg er forsåvidt enig, mye telefon for den prisen

Endret av Big-Boy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...