SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Ja jeg fikk mail idag. Og da viser det seg at [bio] fra justbio.de har laget en litt mer interface-drevet (som cs:source) versjon av den nå godt kjente multiplayer funksjonen i HalfLife 2. Den er forstsatt i tidlig tidlig alfa, men den oppgraderes fort. Inneholder: - Create/Join Game i multerplayer menyen - 2 heller dårlige maps, men de fungerer. - Man får bruke gravitygun, hagle osv... - Man slipper bruke consollen. Install: Unzip vedlagt mappe til: X:\Steam\SteamApps\skymarshal\half-life 2\ Da skal det se sånn ut: X:\Steam\SteamApps\skymarhall\half-life 2\hl2mp Gå i steam, velg PLAY GAMES, høyreklikk på HALFLIFE 2 og velg properties. Så åpner du "lanuch options" og skriver: -game hl2mp Da er det bare og starte HalfLife 2, og du har multiplayer i menyen og 2maps til rådighet foreløpig. Endret 21. november 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Tusen takk, prøver nå! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Kult! Så fort, selv uten det fulle SKD!(eller var det SDK ) Endret 21. november 2004 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Syns ikke den var noe bra... Alt for mye bugs... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 funka ikke Fikk bare alle settings tilbake til normal og ingen saver men heldigvis er de der når man fjerner det Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Syns ikke den var noe bra... Alt for mye bugs... Slå opp i ordet alfa Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Syns ikke den var noe bra... Alt for mye bugs... Kanskje derfor det er en alpha...? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Gleder meg til betaen. Forhåpentligvis mindre bugs der. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Nei nei, ingen beta. Poenget er bare og ha noe i mellomtiden inntil HL2 Deatmatch Mod kommer. Det blir gjort forbedringer til denne også da, men ikke noe stort. Poenget er at det er fritt frem og lage maps til det her, hvilket trengs. Har ikke funnet fler enn 1 og 2 enda. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Æsj! Denne fjerner jo alle saver og man kan jo ikke spille SP! :thumbdown" Greit at det er alpha, tror jeg utsetter neste installasjon etter et par 1000 oppdateringer! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Funka dårlig hos meg, kom ikke opp noe mp alternativ i menyen, og jeg fant ingen av de save gamene mine når jeg prøvde å loade game. Heldigvis var det bare å fjærne det fra launch properties igjen da... Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Det samma skjedde her... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Skjedde meg første gangen også. Men det funket bare jeg unzipped til \halflife2 på nytt. Skal være rimelig enkelt det der. Lagt ut på HalfLife 2 Files også ... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Folk her virker veldig negative! Har i hvertfall tro på dette her. Blir sikkert bra. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 det funka jo rimelig dårlig... Som nevnt tidligere...det fjernet alle savefilene Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Noen burde maile ham om den save-buggen. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Blir fikset på nå det. Men er bare å fjerne taggen du la til da, så er alt tilbake igjen. Det skal ikke være på skinner. Den er et par dager gammel alfa, man får spilt. Men det er det. Akkurat som den andre muligheten man har med console-greiene. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Noe som vil prøve litt? Regner ikke med at find servers funker enda, men jeg oppgir ip'en til serveren min hvsi noen vil leke litt. Svar fort! Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) ip: Status: NEDE (skriv "connect <ip>" i console for å koble til) Endret 21. november 2004 av da Gauss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå