gustav Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har egentlig en stabil internettforbindelse telenor. Har online ADSL. Problemet oppstår når jeg bruker programmet eDonkey. Svært ofte forsvinner bare forbindelsen. Da får jeg heller ikke lastet vanlige internettsider. Bruker Topcom Router, og det er ikke denne det er noe feil med, for det er typisk nok bare når jeg bruker nevnte program, at forbindelsen forsvinner. Det lyser der det skal både på router og modem. Noen som har opplevd lignenede eller har en løsning på problemet. Beklager hvis emnet ble plassert i feil forum, men jeg fant ikke noe forum for internett. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Tror nok det er routeren din som er problemet. Denne typen programmer holder mange forbindelser åpne, med tung trafikk. Dette er det ikke alle routere som tåler like bra. Jeg antar du har prøvd å restarte PC'n din når dette skjer, og ikke rørt routeren, slik at PC'n er utelukket som problemet? Du kan også sjekke om Topcom har oppdatert firmware til routeren, i tilfelle dette er en bug. Prøv også å sette ned Max. Connections i eDonkey, slik at du ikke har så mange åpne forbindelser. Forsøk f.eks. å gå ned til 50 Connections. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Takk for svar. Ser foreløpig ut til å funke bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå