Dunestar Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg synes headeren ødelegger. Bytt bilde, og sørg ihvertfall for å få bytta font. Den er horribel. Hvilken snakker du om nå? Den nye. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Jeg synes headeren ødelegger. Bytt bilde, og sørg ihvertfall for å få bytta font. Den er horribel. Hvilken snakker du om nå? Den nye. Likte du den gamle da? Eventuelt den nyeste Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Har nå fikset på diverse _små_ ting, har skiftet fargen i headeren til en mørkere(brukte color mather greier for å finne en som passet) Og skiftet fonten(til en nesten helt lik ) link Lenke til kommentar
joffar Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Du burde bytte font, den er veldig vansklig å lese. Hele siden er litt mørk og litt kjedelig, kanskje litt mere tekst hadde gjort seg også.. Kanskje litt om kamera og favoritt temaer etc under hver person... Fine bilder forresten. Hva slags kamera er det du bruker? Lykke til Lenke til kommentar
N* Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 hva med å ha en meny? om oss, galleri... du finner sikkert på noe mer Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 hva med å ha en meny?om oss, galleri... du finner sikkert på noe mer Nei, ingen meny her, det skal jo kun være om oss å galleri Du burde bytte font, den er veldig vansklig å lese. Hele siden er litt mørk og litt kjedelig, kanskje litt mere tekst hadde gjort seg også.. Kanskje litt om kamera og favoritt temaer etc under hver person... Fine bilder forresten. Hva slags kamera er det du bruker? Lykke til Bytte hvilken font, den jeg skriver med? Noen forslag til hvordan jeg kan freshe den opp litt? Har prøvd forskjellige fargevarianter, men det er ingen som funker noe bra, funket ikke noe særlig med fargerik header heller. Litt mer info om hver person er ikke umulig, men dette er jo egentlig kun en side for å vise frem bildene mine, jeg har en egen personlig hjemmeside. Flott at du likte bildene. Både meg og Magnus bruker Nikon D70, han fikk sitt et par måneder før meg og har derfor litt mer erfaring(men jeg tar fortsatt bedre bilder enn han da Lenke til kommentar
joffar Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg tenkte mest på font i header og under hver person, den er litt rotete, mulig det er hensikten, men det gjør den litt vanskelig å lese.. Tenkte ikke på omfattende info, men en liten innledning som forteller om kamera osv som jeg sa i forrige post. Det ville iallefall være interessant for meg.. Har ingen farge forslag for øyeblikket... sitter her og misunner deg kameraet... jeg har en olympus Z5050 som jeg liker godt, men har ikke muligheten til å skifte linse og slikt som du har... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Jeg tenkte mest på font i header og under hver person, den er litt rotete, mulig det er hensikten, men det gjør den litt vanskelig å lese.. Tenkte ikke på omfattende info, men en liten innledning som forteller om kamera osv som jeg sa i forrige post. Det ville iallefall være interessant for meg.. Har ingen farge forslag for øyeblikket... sitter her og misunner deg kameraet... jeg har en olympus Z5050 som jeg liker godt, men har ikke muligheten til å skifte linse og slikt som du har... Ja, en liten innledning er slett ikke umulig Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 link Bedre, men ikke bra. Du må seriøst fikse en annen font. En helt annen stil. Grunge-font funker ikke til så enkle ting. Vurdert Arial? Franklin? Du må finne deg et annet kamerat å bruke, evt. skifte fargene på siden din. Du må "bygge det inn i siden", slik at den faller inn naturlig med lysforhold. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 "Favoritt bilde"? Nei, nei, nei. "Favorittbilde", heter det. Ellers passet bildet av kameraet dårlig inn. En myk drop shadow i bakgrunnen hadde kanskje gjort seg. Ellers er jeg enig med valg av font. Det er bildene som skal være i fokus, og da er grunge-innpakning ikke særlig passende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå