Gå til innhold

Kritikk til foto.i-gundrosen.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du burde bytte font, den er veldig vansklig å lese. Hele siden er litt mørk og litt kjedelig, kanskje litt mere tekst hadde gjort seg også.. Kanskje litt om kamera og favoritt temaer etc under hver person...

Fine bilder forresten.

Hva slags kamera er det du bruker?

Lykke til

Lenke til kommentar
hva med å ha en meny?

om oss, galleri... du finner sikkert på noe mer :p

Nei, ingen meny her, det skal jo kun være om oss å galleri ;)

Du burde bytte font, den er veldig vansklig å lese. Hele siden er litt mørk og litt kjedelig, kanskje litt mere tekst hadde gjort seg også.. Kanskje litt om kamera og favoritt temaer etc under hver person...

Fine bilder forresten.

Hva slags kamera er det du bruker?

Lykke til

Bytte hvilken font, den jeg skriver med?

Noen forslag til hvordan jeg kan freshe den opp litt? Har prøvd forskjellige fargevarianter, men det er ingen som funker noe bra, funket ikke noe særlig med fargerik header heller.

Litt mer info om hver person er ikke umulig, men dette er jo egentlig kun en side for å vise frem bildene mine, jeg har en egen personlig hjemmeside.

Flott at du likte bildene.

Både meg og Magnus bruker Nikon D70, han fikk sitt et par måneder før meg og har derfor litt mer erfaring(men jeg tar fortsatt bedre bilder enn han da ;)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte mest på font i header og under hver person, den er litt rotete, mulig det er hensikten, men det gjør den litt vanskelig å lese..

Tenkte ikke på omfattende info, men en liten innledning som forteller om kamera osv som jeg sa i forrige post. Det ville iallefall være interessant for meg.. ;)

Har ingen farge forslag for øyeblikket... sitter her og misunner deg kameraet... jeg har en olympus Z5050 som jeg liker godt, men har ikke muligheten til å skifte linse og slikt som du har...

Lenke til kommentar
Jeg tenkte mest på font i header og under hver person, den er litt rotete, mulig det er hensikten, men det gjør den litt vanskelig å lese..

Tenkte ikke på omfattende info, men en liten innledning som forteller om kamera osv som jeg sa i forrige post. Det ville iallefall være interessant for meg.. ;)

Har ingen farge forslag for øyeblikket... sitter her og misunner deg kameraet... jeg har en olympus Z5050 som jeg liker godt, men har ikke muligheten til å skifte linse og slikt som du har...

Ja, en liten innledning er slett ikke umulig :)

Lenke til kommentar

Bedre, men ikke bra.

Du må seriøst fikse en annen font. En helt annen stil.

Grunge-font funker ikke til så enkle ting. Vurdert Arial? Franklin?

Du må finne deg et annet kamerat å bruke, evt. skifte fargene på siden din.

Du må "bygge det inn i siden", slik at den faller inn naturlig med lysforhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...