Gå til innhold

Kritikk til foto.i-gundrosen.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

• Skal vedde en q-tips på at du klarer finne andre og bedre farger som matcher kameraet.
  • Det tok i grunn en god stund før jeg så "Galleri" i bunnen når jeg hadde klikket inn på galleriet, trodde en stund det bare var det ene bildet.
  • Fonten likte jeg ikke helt, ei heller fargen.
  • ... og siden det ser ut som du har litt peil på fotografering, så skulle det ikke forundre meg om du hadde et bilde liggende som hadde satt litt fart i headeren og.

Bildene var fine og spennende, siden var mindre pen og kjedelig ;)

Lenke til kommentar

Burde vel egentlig ventet en full slakt ja :blush:

Kan vel prøve å finne noen bedre farger ja :)

Men jeg synes headeren funker bra, det at man ikke greier å lese hva som står gjør ikke så mye(det er jo abre adressen på siden :p )

Det tok i grunn en god stund før jeg så "Galleri" i bunnen når jeg hadde klikket inn på galleriet, trodde en stund det bare var det ene bildet.

Ja, blir vel kanskje litt vanskelig å se, men hvordan fikse på det :hmm:

Ikke helt valid HTML

Ikke helt nei :p

Lenke til kommentar
Ja, blir vel kanskje litt vanskelig å se, men hvordan fikse på det :hmm:

La galleriet komme med en gang, og i steden nevne i forbifarten hva som er favorittbildet?

Det er jo informasjon om meg også da :dontgetit:

Ville egentlig ha det med :(

Men sjekk på nytt nå, nå er galleri knappen mye mer tydelig.

Kommer meg ikke inn jeg :no:

Merkelig :hmm:

Det er ikke noe galt med serveren min iallefall :dontgetit:

Er det noen som har noen bra fargevalg da? Hadde vært veldig takknemlig :yes:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Så du skal ha det så lite hele veien? Ja, da sliter du... :p Du får prøve deg litt mer frem, hva med å ha på forsiden at man enten velger Personalia eller galleri?

Angående headeren på det vedlagte bildet, ikke for å være slem, men det ser ut som noen har kjørt over en farget kjøttkake... :no:

Lenke til kommentar
Så du skal ha det så lite hele veien? Ja, da sliter du... :p Du får prøve deg litt mer frem, hva med å ha på forsiden at man enten velger Personalia eller galleri?

Angående headeren på det vedlagte bildet, ikke for å være slem, men det ser ut som noen har kjørt over en farget kjøttkake... :no:

Ja ingen dum ide :hmm:

Det er faktisk et speil med reflekterte billys ;)

Ingen farget kjøttkake :p

Men hva med denne headeren da:

post-76-1101059127_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Mulig jeg er litt sen, men jeg likte veldig godt siden det linkes til i første post. Enkel og grei. Eneste jeg stusset litt på var at "galleri" var understreket. Det likte jeg ikke helt.

Lenke til kommentar
Mulig jeg er litt sen, men jeg likte veldig godt siden det linkes til i første post. Enkel og grei. Eneste jeg stusset litt på var at "galleri" var understreket. Det likte jeg ikke helt.

En som likte den :w00t:

:p

Det med at galleri er understreket er fordi det er en link(og jeg har gjort det slik at alle linker er understreket, det er lett å fikse på :) )

*Edit, her har jeg mekket på en annen farge på hoved delen :)

post-76-1101070419_thumb.jpg

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...