Artistic.Hipster Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Kunne gjerne trengt litt kritikk på den nye foto siden min Som du finner her. "Fargene" er ekstremt kjedelige, men det var for å matchte kameraet Det er kun mitt(Isak Gundrosen) galleri som er ferdig. Pallesen håper å få sitt ferdig iløpet av kort tid Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) - For mørk tekst - Fonten i header var litt vrien å lese - Ikke helt valid HTML EDIT: Og ja, fargene var grusomt kjedelige Endret 21. november 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Skal vedde en q-tips på at du klarer finne andre og bedre farger som matcher kameraet. Det tok i grunn en god stund før jeg så "Galleri" i bunnen når jeg hadde klikket inn på galleriet, trodde en stund det bare var det ene bildet. Fonten likte jeg ikke helt, ei heller fargen. ... og siden det ser ut som du har litt peil på fotografering, så skulle det ikke forundre meg om du hadde et bilde liggende som hadde satt litt fart i headeren og. Bildene var fine og spennende, siden var mindre pen og kjedelig Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Burde vel egentlig ventet en full slakt ja Kan vel prøve å finne noen bedre farger ja Men jeg synes headeren funker bra, det at man ikke greier å lese hva som står gjør ikke så mye(det er jo abre adressen på siden ) Det tok i grunn en god stund før jeg så "Galleri" i bunnen når jeg hadde klikket inn på galleriet, trodde en stund det bare var det ene bildet. Ja, blir vel kanskje litt vanskelig å se, men hvordan fikse på det Ikke helt valid HTML Ikke helt nei Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Kommer meg ikke inn jeg Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ja, blir vel kanskje litt vanskelig å se, men hvordan fikse på det La galleriet komme med en gang, og i steden nevne i forbifarten hva som er favorittbildet? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Ja, blir vel kanskje litt vanskelig å se, men hvordan fikse på det La galleriet komme med en gang, og i steden nevne i forbifarten hva som er favorittbildet? Det er jo informasjon om meg også da Ville egentlig ha det med Men sjekk på nytt nå, nå er galleri knappen mye mer tydelig. Kommer meg ikke inn jeg Merkelig Det er ikke noe galt med serveren min iallefall Er det noen som har noen bra fargevalg da? Hadde vært veldig takknemlig Endret 21. november 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Mulig løsning: La favorittbilde dekke mer av høyresiden, la de personlige opplysningene stå slik de er og la galleriet kommer under alt dette igjen? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Mulig løsning: La favorittbilde dekke mer av høyresiden, la de personlige opplysningene stå slik de er og la galleriet kommer under alt dette igjen? Hmm...... Da mister jeg jo det kompakte designet mitt da Men hva synes dere om denne headeren da: Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Få bort det kameraet i alle fall (evt bytt med et som passer), det ødelegger jo hele "designet". Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Få bort det kameraet i alle fall (evt bytt med et som passer), det ødelegger jo hele "designet". Uff, å jeg som synes at det passet Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Så du skal ha det så lite hele veien? Ja, da sliter du... Du får prøve deg litt mer frem, hva med å ha på forsiden at man enten velger Personalia eller galleri? Angående headeren på det vedlagte bildet, ikke for å være slem, men det ser ut som noen har kjørt over en farget kjøttkake... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Så du skal ha det så lite hele veien? Ja, da sliter du... Du får prøve deg litt mer frem, hva med å ha på forsiden at man enten velger Personalia eller galleri? Angående headeren på det vedlagte bildet, ikke for å være slem, men det ser ut som noen har kjørt over en farget kjøttkake... Ja ingen dum ide Det er faktisk et speil med reflekterte billys Ingen farget kjøttkake Men hva med denne headeren da: Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Mye mye bedre Nå mangler bare bakgrunnsfargen under headeren. En farge som skiller seg fra headeren, men ikke så mye som den gjør nå. En farge á la de sivene i bakgrunnen kanskje? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) ... dobbeltpost og tregt forum, hva mer kan man ønske seg? Endret 21. november 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Mye mye bedre Nå mangler bare bakgrunnsfargen under headeren. En farge som skiller seg fra headeren, men ikke så mye som den gjør nå. En farge á la de sivene i bakgrunnen kanskje? Tenkte på det samme Skal jobbe videre med siden senere, men nå må jeg se ringenes herre for ørtene gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Mulig jeg er litt sen, men jeg likte veldig godt siden det linkes til i første post. Enkel og grei. Eneste jeg stusset litt på var at "galleri" var understreket. Det likte jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Mulig jeg er litt sen, men jeg likte veldig godt siden det linkes til i første post. Enkel og grei. Eneste jeg stusset litt på var at "galleri" var understreket. Det likte jeg ikke helt. En som likte den Det med at galleri er understreket er fordi det er en link(og jeg har gjort det slik at alle linker er understreket, det er lett å fikse på ) *Edit, her har jeg mekket på en annen farge på hoved delen Endret 21. november 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg synes headeren ødelegger. Bytt bilde, og sørg ihvertfall for å få bytta font. Den er horribel. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Jeg synes headeren ødelegger. Bytt bilde, og sørg ihvertfall for å få bytta font. Den er horribel. Hvilken snakker du om nå? Den nye headeren eller den gamle? Liker fonten jeg *Edit, nok et forslag: Endret 21. november 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå