HellFire- Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Hei! Etter jeg "flyttet" page filen fra en partisjon til en annen, så "sluttet" plutselig den partisjoenen der page filen først lå å fungere! Dvs, noen få mapper kan jeg koppiere over til en annen hardisk, menst på de fleste mappene får jeg denne feilmeldingen: "Cannot Copy file: Cannot read from the source file or disk"... Hva skal dette bety? Det er på denne partisjonen alle "tinga" ligger.. dvs.. bilder, logger osv osv ligger.. MÅ nesten få kopierte over tinga..' Noen tips? ------------------------------ Fant ut av det, av en eller annen merkelig grunn hadde meste parten av mappene og filene fått "read only" status.. Endret 21. november 2004 av HellFire- Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 merkelig, jeg tar det av, og jeg kan kopiere over mappene.. Men på noen mapper slår det seg på igjenn med en gang og jeg får ikke kopiert over! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Spørs om du er på villspor, alle mapper har read-only. You Cannot View or Change the Read-Only or System Attribute of Folders http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;326549 Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Takk! Men jeg tok bare og zip'a ned alle filene og kopierte dem over fra den fila.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå