*Magnus* Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hei! Er gangske irritert nå.. Så igjennom min gammle mail account... så fant jeg en mail Å den sier at jeg har kjøpt en server til et spill.. å at jeg må betale asap.. Men det værste er at de har lagt ut brukernavnet å passordet jeg faktisk bruker ganske mye!!!! hvordan i hælvete kan dette ha skjedd????? Uploader et bilde så dere får se.. Er dette noe å bry seg om? eller er det ... vitkig tull? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Å den sier at jeg har kjøpt en server til et spill.. å at jeg må betale asap.. Hvor står det? Er jo bare et tilbud... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Å den sier at jeg har kjøpt en server til et spill.. å at jeg må betale asap.. Hvor står det? Er jo bare et tilbud... står jo at jeg har en bruker der ¨bla bla bla jo.. forstå det som om jeg hliksom hadde kjøpt disse serverne jeg... Men forresten.. hvordan i svarte granskauen fikk de tak i Pw'e mitt ?? har aldri registret meg på en slik side før! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 The power of spam... Er vel noen av stedene du har registrert deg som har et slags samarbeid med dem da. Gir ut nicks og pw osv. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Det der er jo bare spam da, men jeg ville uansett skifta passord hvis jeg var deg... Neste gang du skal registrere deg på en mindre seriøs side, bruk et annet passord enn det du bruker til vanlig. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Will do Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Det står da ikke at du har bestilt noen ting.. Art of war central er forøvrig også et seriøst serverkompani. Endret 21. november 2004 av pronoob Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ja det stemmer det. Men spam ist eine påvverfull tool for reklame uansett. Men den der var drøy ... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Spam... Les bedre igjennom neste gang. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 hehe will do ble bare så oppskaket når jeg så den at jeg ikke klarte å lese den godt nåkk.. mest fordi de hadde passordet jeg bruker mye.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå