Sponis Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Er det mulig å overføre enkle filer til ein CD uten å måtte bruke eit brenne program? I tilfelle, kan eg bruke Alcohol? Kva skal eg gjere i Alcohol for å få filene over på CDen? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Er det alcohol 120% du snakker om? Jeg trodde det var et brenneprogram jeg Uansett kan du brenne filer med windows xp, det er bare å dra alle filene du skal brenne til cd/dvd-brenner ikonet i min datamaskin. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Eg har windows 98. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Er det virkelig så vanskelig å flytte ein liten text fil fra ein maskin til ein anna? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 det er rimelig mange muligheter du har da... - nettverk - usb-plugg - diskett - laste ned et cd/dvd-brennerprogram, finnes endel gratisalternativ... - cdburnerxp - deepburner - ps, du bør ha en cd-brenner eller dvd-brenner da :-) er du helt avhengig å klare det uten disse tingene, så må du nesten koble fra harddisken og plugge den i den maskina du skal ha fila over til bertie Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Kva for eit program? Nero? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Nero er jo kjekt, men jeg foreslo to andre alternativ da... Alcohol 120 skal jo kunne brenne filer det også, men har aldri brukt det bertie Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 DeepBurner er et gratis brenne program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå