jingt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 kan noen hjelpe meg? Med hva da? Penger? Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Spar noen hundrelapper til og kjøp X800XT . Da slipper du å tenke på flashing for å åpne de resterende pipes . Trenger ikke å bekjymre deg for bortfall av garanti ved flashing heller . Bruk Atitool og kjør 520x560 så har du standard X800XT PE hastighet . Det funker helt fint på mitt Sapphire X800XT . Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) eventuelt spare penger å kjøpe VIVO, flashe opp til PE og vips da får du deg nytt snarest=) Endret 21. november 2004 av king_pedersen Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 eventuelt spare penger å kjøpe VIVO, flashe opp til PE og vips da får du deg nytt snarest=) garanti... Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (king_pedersen @ 22/11/2004 : 00:38) eventuelt spare penger å kjøpe VIVO, flashe opp til PE og vips da får du deg nytt snarest=) garanti... Enig, hvis flashingen går til hælvette, har du ingen garanti, jeg flashet og har ødelagt pipelines, noen som veit hvordan jeg får 12 pipes igjen? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det er ikke værre enn å flashe tilbake til original-bios... -Stigma Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det er ikke værre enn å flashe tilbake til original-bios... -Stigma det kan skje mer enn som så.. F.eks. jeg røk en serie pipes under en liten clock. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det vil si at man bruker backup disken man lagde i første omgang?Jeg trodde at det ikke gikk å flashe tilbake når du hadde brukt gigabyte flashen jeg men.... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det vil si at man bruker backup disken man lagde i første omgang?Jeg trodde at det ikke gikk å flashe tilbake når du hadde brukt gigabyte flashen jeg men.... Det er ikke alle BIOSer som fungerer får å lukke de åpnete pipelinene igjen, men det finnes BIOSer som gjør det (som du kan bruke før du flasher original-backup, og alt er tilbake til normal). -Stigma Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ok, jeg har lagt gullegget jeg nå! I går kveld slettet jeg biosen ved å bruke emty.bin, også skulle jeg flashe biosen til pro igjen. Men jeg var så dum at jeg restarta maskina først. "(/¤%)#. Noen som veit gode råd? Skal prøve et pci skjermkort i dag. Noen som har prøvd dette med suksess? trenger hjelp jeg nå! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det vil si at man bruker backup disken man lagde i første omgang?Jeg trodde at det ikke gikk å flashe tilbake når du hadde brukt gigabyte flashen jeg men.... Det er ikke alle BIOSer som fungerer får å lukke de åpnete pipelinene igjen, men det finnes BIOSer som gjør det (som du kan bruke før du flasher original-backup, og alt er tilbake til normal). -Stigma hvordan skal man klare å banke inn i hodet ditt at klokking / modding på et skjermkort ikke er ufarlig, og vil aldri bli det.. ? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) hvordan skal man klare å banke inn i hodet ditt at klokking / modding på et skjermkort ikke er ufarlig, og vil aldri bli det.. ? Jøsses, har du mansen eller? Vet ikke hvor du tok det fra utifra den kommentaren jeg skrev. Om du smeller noe fysisk på kortet etter å ha flashet så hjelper det neppe å flashe det tilbake nei, men jeg har lest om ytterst få slike tilfeller. At en god % av disse tilfelle også involverte grov "uaktsomhet" har jeg heller ingen tvil om. Nå til dags skal jo annenhver fortiss modde kortene sine uten av de en gang vet hva BIOS står for... Tror heller du bør ta ditt eget råd, for du virker veldig bitter for tapet av kortet ditt heh... Ikke la det gå utover meg takk. -Stigma Endret 23. november 2004 av Stigma Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) hvordan skal man klare å banke inn i hodet ditt at klokking / modding på et skjermkort ikke er ufarlig, og vil aldri bli det.. ? Jøsses, har du mansen eller? Vet ikke hvor du tok det fra utifra den kommentaren jeg skrev. Om du smeller noe fysisk på kortet etter å ha flashet så hjelper det neppe å flashe det tilbake nei, men jeg har lest om ytterst få slike tilfeller. At en god % av disse tilfelle også involverte grov "uaktsomhet" har jeg heller ingen tvil om. Nå til dags skal jo annenhver fortiss modde kortene sine uten av de en gang vet hva BIOS står for... Tror heller du bør ta ditt eget råd, for du virker veldig bitter for tapet av kortet ditt heh... Ikke la det gå utover meg takk. -Stigma kortet mitt lever fint det du. Jeg blir bare irritert over folk som påstår at overklokking, eller modding er ufarlig. Endret 23. november 2004 av Vizla Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvis du prøvde å treffe meg der bommet du, jeg veit at det har altid vært risiko å klokke eller flashe kortet sitt, jeg bare spurte om råd selv om jeg veit at pci opplegget mitt bør fungere, det er en grunn til at jeg skal ha 12 pipes igjen! Jeg bare gjorde en feil og spurte etter hjelp, er det noe galt i det? Hvis du ikke var ute etter meg i sådan tilfelle så får du unnkylde meg. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 var på ingen måte ute etter å henge ut noen som helst.. bare det at jeg tolket innlegget til Stigma som at "klokking eller flashing, modding etc. ikke er farlig". Lenke til kommentar
jingt Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 okey, ble bare mer usikker nå. når kommer x860? kanskje x800xt blir billgere når det kommer Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) okey, ble bare mer usikker nå. når kommer x860? kanskje x800xt blir billgere når det kommer Jeg ble litt flabbergasted når jeg så dette: Sapphire Radeon X800XT 256MB GDDR3 AGP,ATI X800XT, VIVO til 3713! Det er i allefall liten tvil om hva jeg fikk lyst på nå... Endret 23. november 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Sapphire Radeon X800XT 256MB GDDR3 AGP,ATI X800XT, VIVO til 3713! dæsken! det var billig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå