Gå til innhold

gå for x800pro vivo eller spare til xt(ikke pe)

jingt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spar noen hundrelapper til og kjøp X800XT . Da slipper du å tenke på flashing for å åpne de resterende pipes . Trenger ikke å bekjymre deg for bortfall av garanti ved flashing heller . Bruk Atitool og kjør 520x560 så har du standard X800XT PE hastighet . Det funker helt fint på mitt Sapphire X800XT . :yes:

Lenke til kommentar
(king_pedersen @ 22/11/2004 : 00:38)

eventuelt spare penger å kjøpe VIVO, flashe opp til PE og vips da får du deg nytt snarest=) 

garanti...

Enig, hvis flashingen går til hælvette, har du ingen garanti, jeg flashet og har ødelagt pipelines, noen som veit hvordan jeg får 12 pipes igjen?

Lenke til kommentar
Det vil si at man bruker backup disken man lagde i første omgang?Jeg trodde at det ikke gikk å flashe tilbake når du hadde brukt gigabyte flashen jeg men....

Det er ikke alle BIOSer som fungerer får å lukke de åpnete pipelinene igjen, men det finnes BIOSer som gjør det (som du kan bruke før du flasher original-backup, og alt er tilbake til normal).

-Stigma

Lenke til kommentar

Ok, jeg har lagt gullegget jeg nå!

I går kveld slettet jeg biosen ved å bruke emty.bin, også skulle jeg flashe biosen til pro igjen. Men jeg var så dum at jeg restarta maskina først. "(/¤%)#.

Noen som veit gode råd?

Skal prøve et pci skjermkort i dag.

Noen som har prøvd dette med suksess?

trenger hjelp jeg nå!

Lenke til kommentar
Det vil si at man bruker backup disken man lagde i første omgang?Jeg trodde at det ikke gikk å flashe tilbake når du hadde brukt gigabyte flashen jeg men....

Det er ikke alle BIOSer som fungerer får å lukke de åpnete pipelinene igjen, men det finnes BIOSer som gjør det (som du kan bruke før du flasher original-backup, og alt er tilbake til normal).

-Stigma

hvordan skal man klare å banke inn i hodet ditt at klokking / modding på et skjermkort ikke er ufarlig, og vil aldri bli det.. ?

Lenke til kommentar
hvordan skal man klare å banke inn i hodet ditt at klokking / modding på et skjermkort ikke er ufarlig, og vil aldri bli det.. ?

Jøsses, har du mansen eller? Vet ikke hvor du tok det fra utifra den kommentaren jeg skrev. Om du smeller noe fysisk på kortet etter å ha flashet så hjelper det neppe å flashe det tilbake nei, men jeg har lest om ytterst få slike tilfeller. At en god % av disse tilfelle også involverte grov "uaktsomhet" har jeg heller ingen tvil om. Nå til dags skal jo annenhver fortiss modde kortene sine uten av de en gang vet hva BIOS står for...

Tror heller du bør ta ditt eget råd, for du virker veldig bitter for tapet av kortet ditt heh... Ikke la det gå utover meg takk.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Jøsses, har du mansen eller? Vet ikke hvor du tok det fra utifra den kommentaren jeg skrev. Om du smeller noe fysisk på kortet etter å ha flashet så hjelper det neppe å flashe det tilbake nei, men jeg har lest om ytterst få slike tilfeller. At en god % av disse tilfelle også involverte grov "uaktsomhet" har jeg heller ingen tvil om. Nå til dags skal jo annenhver fortiss modde kortene sine uten av de en gang vet hva BIOS står for...

Tror heller du bør ta ditt eget råd, for du virker veldig bitter for tapet av kortet ditt heh... Ikke la det gå utover meg takk.

-Stigma

kortet mitt lever fint det du. Jeg blir bare irritert over folk som påstår at overklokking, eller modding er ufarlig. :)

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Hvis du prøvde å treffe meg der bommet du, jeg veit at det har altid vært risiko å klokke eller flashe kortet sitt, jeg bare spurte om råd selv om jeg veit at pci opplegget mitt bør fungere, det er en grunn til at jeg skal ha 12 pipes igjen!

Jeg bare gjorde en feil og spurte etter hjelp, er det noe galt i det?

Hvis du ikke var ute etter meg i sådan tilfelle så får du unnkylde meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...