Ghost Of Death Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 eller bare adde "-console" til startupsetningen på iconet til source Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hehe, bare ved å få deg til å måtte endre registry nøkkler men var guiden klar nok? må jeg fikse no på den? Hmmm tok bare -console i launch options eg, så var consolen der når eg trykker på esc knappen. Lenke til kommentar
Havon Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 har noen funnet en kanpp som kan både åpne og lukke? Binda colsole til F12, da kan jeg åpne og lukke console med F12 Lenke til kommentar
assassin Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Takk for guiden, den trengte jeg. PS: Nice skrivebors bakgrunn Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvorfor kommer ikke consolen opp når jeg trukker på F3 som jeg har sakt at den skal gjøre. Men den kommer når jeg starter spillet:( Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Når er console på F3 jeg vil ha den på | tasten. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) når den er på F3 kan jeg ikke svare på men for å få console på |-knappen må du binde \ til toggleconsole bind "\" "toggleconsole" edit: glemte en s Endret 7. mai 2005 av Frikky Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Når er console på F3 jeg vil ha den på | tasten. Lest sticky eller tasta feil? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg skjønte ikke det som stod der! Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Når jeg opprettet filen autoexec.cfg filen med bind "/" "toggleconsole" dukket disse feilene: execing autoexec.cfg --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_cs --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_hl2mp --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_dod Hva er dette? Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 flotters, har endeli fådt det til! Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 har samme problem som funkyweb kan noen hjelpe meg? har skrevet dette i fileen jeg lagde bind "\" "toggleconsole" bind "|" "toggleconsole" Lenke til kommentar
Cohutla Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Lenge sia jeg la den til, men har reinnstalert computeren min så nå trengte jeg de igjen, vil si at det virker perfekt og forklaringen er ganske bra den også (synes iallefall jeg) Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) vil bare si at om man reinstallerer source, trenger man ikke -console eller noe første gang man joiner trykker F4, Da kommer consolen opp i bakgrunn! og er bare å skrive "Bind F3 toggleconsole" kvifor fikser ikke valve en CONSOLE knapp til alle? "Bind F3 toggleconsole" eksempel " bind / TOGGLECONSOLE" Endret 21. mars 2006 av galaxee Lenke til kommentar
melon Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 jeg greier ikke å gjøre om tekstdokumentet om til en .cfg dokument, kan noen laste opp fila på internett og skrive linken her? eller må jeg bruke word? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Bare huk ut "skjul filetternavn for kjente filer" Da kan du rename en .txt fil til hva du vil, også .cfg =) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 I notisblokk kan du fint lagre en fil som config.cfg så lenge du husker å velge Filtype: Alle filer under der du skriver inn navnet på filen når du lagrer. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvorfor gjre det lett sier nå jeg,.. Gå på steam så går du på properties på css. så går du på set lounch options, så skriver man bare -console Lenke til kommentar
srbz Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hvorfor gjre det lett sier nå jeg,.. Gå på steam så går du på properties på css. så går du på set lounch options, så skriver man bare -console 6225524[/snapback] Funker det i HL2 også? Jeg fikk ikke til console der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå