qohf Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg skrev -console i snarveien til cs-s, og det var alt jeg behøvde å gjøre Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg skrev -console i snarveien til cs-s, og det var alt jeg behøvde å gjøre ikke jeg Lenke til kommentar
E.T Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 For å "aktivisere" (i manger på bedre ord) console har vi...... Tror "aktivere" er ordet du leter etter Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hehe, bare ved å få deg til å måtte endre registry nøkkler men var guiden klar nok? må jeg fikse no på den? Takker for god guide, nå kan jeg endelig få debugget mappene mine Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hva er console? Vinduet man skriver kommandoer. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 I min CS:S mappe finnes ikke "autoexec.cfg" :S Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) I min CS:S mappe finnes ikke "autoexec.cfg" :S det er fordi du skal LAGE den Endret 29. desember 2004 av Lucas Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Flott guide! Men jeg savner fortsatt en post hvor det står forskjellige ting og scripts som console kan brukes til. Jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke console, til Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg har en mye kortere guide til dere jeg... F10 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor halvparten av alle spillere på cs: source kommer med at vi skal klikke på F10??? De går aldri lei spøken . Uansett, jeg la til denne i konsoll: cl_showfps "1" // . Da får jeg fps oppi hjørnet. Men går det ann å ha det sånn at jeg kan skru det av og på med en knapp? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor halvparten av alle spillere på cs: source kommer med at vi skal klikke på F10??? De går aldri lei spøken . Uansett, jeg la til denne i konsoll: cl_showfps "1" // . Da får jeg fps oppi hjørnet. Men går det ann å ha det sånn at jeg kan skru det av og på med en knapp? alias "fps" "cl_showfps 1;bind X nofps" alias "nofps" "cl_showfps 0;bind X fps" bind "X" "fps" lagre dette i en cfg-fil som du executer ved start av spillet, f.eks. ved å legge til exec confignavn i autoexec.cfg eller bare skrive alt i autoexec.cfg Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor halvparten av alle spillere på cs: source kommer med at vi skal klikke på F10??? De går aldri lei spøken . Uansett, jeg la til denne i konsoll: cl_showfps "1" // . Da får jeg fps oppi hjørnet. Men går det ann å ha det sånn at jeg kan skru det av og på med en knapp? EDIT: For sein Endret 5. januar 2005 av Limited_Edition Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har en mye kortere guide til dere jeg... F10 :lol: Teh oldz0rz & meningsløstz0rz. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg laget filen autoexec.cfg og den inneholdte ikke noe, jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre, kan noen hjelpe Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Denne guiden er fetere http://www.acme-games.com/index.php?code=cssconsole Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg skrev -console i snarveien til cs-s, og det var alt jeg behøvde å gjøre Selvfølgelig, det er jo 0 problem, men da måtte du først gå inn i CS:S og deretter koble deg til server, mens med denne guiden kan du få console ved å koble deg til en server direkte fra Steam på skrivebordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå