arsenal12345 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 hjelp jeg kommer ikke inn windows. hver gang maskinen laster inn windows skjer det ingenting. hva er galt, hva kan jeg eventuelt gjøre for å fikse problemet? Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Får du ikke opp noe bilde på skjermen? Får du noen feilmelding? Lenke til kommentar
arsenal12345 Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 etter bildet der jeg kan gå inn i bios'en får jeg opp en melding der det står som følgende: Vi beklager det intrufne, men windows starter ikke uten feil. dette kan være forårsaket av en nylig foretatt maskin eller programvareendring..bla..bla..bla kan velge mellom disse alternativene 1. sikkermodus 2.sikkermodus med nettverk 3.sikkermodus med bare kommandolinje 4.siste fungerende kofigurasjoner (siste innstillinger som virket) 5. starte på vanlig måte har prøvd alle,ingen fungerer hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Prøv å starte med en bootdisk og skriv chkdsk /f /r Endret 21. november 2004 av TooBorg Lenke til kommentar
arsenal12345 Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 kan du utdype deg litt mer,er ikke noe dataekspert? Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hvis du putter i xp cd'n din og trykker en tast når det kommer opp på skjermen "Trykk en tast for å boote fra cd".... Avbryt (trur det er F3) når du kommer inn på vinduet "Innstallere windows osv" Da kommer du ut i kommando linja.... Der skriver du chkdsk /F /R La den jobbe seg ferdig før du restarter pc'n Tenker det tar råtta på problemet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå