JamesATaber Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Jeg trenger litt hjelp til å velge her... Jeg er på jakt etter et rimelig webhotell... Har kikket litt på: 1. www.hostean.no 2. www.hostean.com Er det noen som har erfaring med disse? Er den evt noen fallgruer her som jeg ikke ser... jeg utvikler sidene i asp.net og krever et windows hotell mye bånbredde er jo kjekt ... Det er jo samme firma men helt forskjellig pakker/priser/vilkår på .no og .com adressen. Bør jeg velge punkt 1,2 eller kanskje noen andre (http://www.get-one.net/) ... forslag? PS, jeg har også spurt i denne tråden... Takker alle for svar Endret 21. november 2004 av JamesATaber Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 hm.. ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Når du allerede VET at det finnes en tråd med samme tema som du spør om, så skal man ikke lage en ny tråd om det samme. Samtidig bumper du tråden. To grunner til stenging... synd den ikke kan stenges to ganger :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg