OysteinE Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg har en nec 2510a som har virket fint, fram til et par dager siden. Nå kan jeg ikke brenne noen dvd på den lengere, og nå har jeg 2 dvd stasjoner på min datamaskin. Den ene er såklart Nec_2510a...osv å den andre som jeg ikke vet hvor kom fra heter:AXV cd/dvd rom SCSI cdrom device. Nec romen virker fint altså at den kan lese å brenne cd plater, det står dvd+r,men så fort jeg setter inn en verbatim dvd+r plate blir den om til en cdrom... dermed sier den at jeg ikke kan brenne pga feil cd format. Har nyeste Firmware men ser ikke ut til å hjelpe. Håper på svar snarest. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Prøvd med andre firmware da? Se på modified http://www.micheldeboer.nl/firmware/index.html Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 AXV dvd spilleren din er nok trolig Alcohol sin virtuelle spiller (nå vet du ihvertfall hvor den kommer fra) Lenke til kommentar
OysteinE Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Ja det var nok Alcohol, men har fremdeles problemer med å brenne dvd plater uten at brenneren trur det er en vanelig cd plate jeg har satt inn. Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 For meg så høres det ut som konflikt mellom programvare. Du bør tenke etter hva slags endringer du har gjort fra sist gang den fungerte helt fin og fram til den begynte å streike. Har lagt inn noen programmer som du ikke hadde før (særlig da som har med dvd brenning etc å gjøre) og evt avinstallere disse. Kanskje har du satt inn noe nytt hardware, endret på kabler etc. X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå