amlug Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Vurderer å kjøpe mp3-spiller istedet for ny minidisk med gigabytedisker. Men hvis jeg skal ha mp3-spiller, må den ha mulighet til å koble til mikrofon, til å ta opp eksempelvis konserter. Iriver har noen med slik mulighet, men de koster og bortimot 4500, men de virker bra. Ipod er ikke et alternativ, så vidt jeg vet kan det bare kobles på en mikrofon fra Apple, og denne har for dårlig lydkvalitet synes jeg. Så, finnes det andre spillere med litt lagringsplass (minst 5 gb) som har denne muligheten? Lenke til kommentar
amlug Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Takk for svar, men det forsvant tydeligvis grunnet krasjen? Kunne du postet det på nytt? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Packard Bell har innebygd mic, og den er bra, men jeg vet ikke om de støtter helt opp i 5gb Lenke til kommentar
andus Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 asono sound-hub 3500kr? superfølsom mic 20 gig Lenke til kommentar
Saxo Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 asono sound-hub 3500kr? superfølsom mic 20 gig Kjempespiller. Line-in i tillegg, sånn at du kan koble til en skikkelig mikrofon. Opptaket lagres MP3. Rå spiller!! Anbefales!! Lenke til kommentar
amlug Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Takk for svar. Fant en brukt Iriver HP120 med 20 gb, som jeg hittil er meget fornøyd med. Ønsket egentlig ikke å gå vekk fra minidisk, men denne Iriver'en er faktisk mye mer genial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå