Gå til innhold

JVC DV500 eller DV700

Anbefalte innlegg

Til jul blir det nok videokamera på meg. Selv om jeg bare er 14 år, så har jeg alltid vært interessert i video.

Startet først med video ifra med ett fælt webcamera med lang ledning. Lagde noen småfilmer. Så begynte jeg med ett gSmart mini digitalkamera jeg fikk til bursdag for lenge siden. Laget en morsom sykkelfilm med det lille dritkameraet som var uten lyd. I ettertid har det ikke blitt så mye mer filming. I ettertid har jeg bare brukt venner sine kameraer. For å lage filmer i forbindelse med skoleprosjekt.

For redigering brukte jeg Windows Movie Maker 2, så ble det Pinnacle Studio 9 og nå er det Sony Video Vegas, mens jeg smått prøver å forstå Adobe Premierere, men det er jo altfor avansert for meg enda.

Så nå har jeg lyst å lage egne filmer, uten å drive å stjele kameraer ifra venner.

Har lett litt, bestemte meg for DV500 eller DV700. Hvilken av de burde jeg velge? Pris er ikke noe problem, er trossalt jul snart :)

Eventuelt noen andre kameraer jeg kan velge til mitt bruk? Valgte DV500 og DV700 pga. jeg har lest gode "reviews" om dem. Ganske bra kvalitet og små ulemper med dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har nettop anskaffet meg et panasonic pv/nv-gs4000 og det er absolutt og anbefale!.. men det koster kansje mer enn du har råd til rundt 15000,-

dette er jo et 3ccd kamera med 1.7megapixel ccd noe som er bra til og være et i denne prisen, leste i en anmeldelse at det eneste kameraet som slo denne på bildekvalitet var sony's vx2100 som koster rundt 30000!..

http://www.camcorderinfo.com/content/Panas...rder-Review.htm

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...