Alucard_21 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Er det noen som vet når ATI x800XT PLATINUM kommer ut som Retail?? Jeg finner den bare som bulk overalt... Sider som http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=40379 Jeg var på vei til å bestille den, men så fikk jeg se at Det var Bulk. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Må du absolutt ha med så utrolig mye accessories? Lenke til kommentar
rail Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Retail er kommet for lengst.. Fikk Sapphire sitt for ei uke siden fra Komplett.. Det var PCI-express da, og de ble utsolgt på flekken Lenke til kommentar
spetter Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Han mener produsert av produsenten av VPU ATI ? og ikke de som får vpu fra ATI Har ikke sett ATI selv som retail, bare de andre merkene som får vpu fra ati.. Endret 21. november 2004 av spetter Lenke til kommentar
Alucard_21 Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Ok. Takker og bokker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå