MAndreas Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 han har sikkert kjøpt 128bit utgaven av 9800pro det er for å lure sånne som han Lenke til kommentar
ADT Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) han har sikkert kjøpt 128bit utgaven av 9800pro det er for å lure sånne som han mm, synd og skam å plutselig lage noe som er halvparten så bra, men kun koster 200-300kr mindre... Endret 7. desember 2004 av ADT Lenke til kommentar
hildir Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 han har sikkert kjøpt 128bit utgaven av 9800pro det er for å lure sånne som han æhh.........når jeg la ut dette innlegget kunne jeg ikke noe:p men nå derrimot kan jeg ihvertfall litt mer men er ikke noe særlig kunnskapsrik ennå vi får se hva jeg lærer her etter en tid da:p hvordan kan jeg være så dum nå at jeg tror agp porten er et geforce kort Lenke til kommentar
guezz Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 han har sikkert kjøpt 128bit utgaven av 9800pro det er for å lure sånne som han æhh.........når jeg la ut dette innlegget kunne jeg ikke noe:p men nå derrimot kan jeg ihvertfall litt mer men er ikke noe særlig kunnskapsrik ennå vi får se hva jeg lærer her etter en tid da:p hvordan kan jeg være så dum nå at jeg tror agp porten er et geforce kort Jeg anbefaler deg å lese: Skjermkortguide - Info og tips for å lære det mest elementære om skjermkort. Hvis du senere blir interessert i hvordan de beste skjermkortene yter kan du ta deg en tur innom: Kjøpeguide: High-End. Lenke til kommentar
hildir Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 han har sikkert kjøpt 128bit utgaven av 9800pro det er for å lure sånne som han æhh.........når jeg la ut dette innlegget kunne jeg ikke noe:p men nå derrimot kan jeg ihvertfall litt mer men er ikke noe særlig kunnskapsrik ennå vi får se hva jeg lærer her etter en tid da:p hvordan kan jeg være så dum nå at jeg tror agp porten er et geforce kort Jeg anbefaler deg å lese: Skjermkortguide - Info og tips for å lære det mest elementære om skjermkort. Hvis du senere blir interessert i hvordan de beste skjermkortene yter kan du ta deg en tur innom: Kjøpeguide: High-End. takk Lenke til kommentar
hildir Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 oi da....fikk ikke montert det kortet men battle for middle earth funker utrolig nok helt fint rart har til og med på middels grafikk og noen ganger på high og det går nesten helt glatt jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå