hildir Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 pliz hjelp meg skal kjøpe et spill som heter battle for middle earth og det krever geforce 2 jeg har AGP og så står det ikke mer kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 agp er porten du setter kortet i, og kortet heter da agp kort. Geforce heter kortene nvidia produserer. Så det du må se på er hvilket skjermkort du har, eventuelt teste spillet ved å laste ned en demo før du kjøper det Lenke til kommentar
hildir Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 har intel ® extrem graphics jeg he..he..... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 har intel ® extrem graphics jeg he..he..... Det er dårligere enn Geforce 2. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 har intel ® extrem graphics jeg he..he..... Det er dårligere enn Geforce 2. Ja er det nå det da ? Trodde ikke Intel sin innebygde grafikkbrikke var SÅ dårlig Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 har intel ® extrem graphics jeg he..he..... Det er dårligere enn Geforce 2. Ja er det nå det da ? Trodde ikke Intel sin innebygde grafikkbrikke var SÅ dårlig eneste ekstreme i Extreme Graphics er den ekstremt dårlige ytelsen. Lenke til kommentar
hildir Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 men har hvor mange mb i grafikk noe ting å si for jeg har 64 mb Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 men har hvor mange mb i grafikk noe ting å si for jeg har 64 mb Har lite å si i dette tilfellet, når brikken ikke takler spill, så hjelper det lite hvor mye minne det er. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 har intel ® extrem graphics jeg he..he..... Det er dårligere enn Geforce 2. Ja er det nå det da ? Trodde ikke Intel sin innebygde grafikkbrikke var SÅ dårlig eneste ekstreme i Extreme Graphics er den ekstremt dårlige ytelsen. Kan si meg enig der. Akkurart reinstallert på en dell maskin for jentungen til naboen. Skulle spille Sims 2. Det gikk men det var jaggu ikke mere heller. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Dersom man har kjøpt en "ferdig-pc" som baserer seg på hovedkort med integrert Intel grafikk, så kan det være lurt å sjekke om man i det hele tatt har en AGP port på hovedkortet. Dama kjøpte nettopp en Dell 2100 (ellernosånt), uten skjerm ble det 4300,- ellerno som forsåvidt er en grei pris til hennes bruk .. men hun har da også ikke mulighet for å kjøpe til et AGP kort fordi hun mangler AGP porten på hovedkortet (har ikke sjekket hvilket hovedkort hun har) ..når man kjøper ferdig-pc er de som regel myntet på lett hjemmebruk, og ergo ikke mye utbyggbare. Sjekk derfor om du har AGP port FØR du kjøper deg kortet Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 pliz hjelp meg skal kjøpe et spill som heter battle for middle earth og det krever geforce 2jeg har AGP og så står det ikke mer kan noen hjelpe meg?? Batlle for middle earth er minstekravet geforce 2. Spillet er bygd på samme motor som C&C Generals.... så det blir hvertfall ikke dårligere grafikk på battle for middle earth... Så da ville jeg anbefalt et mye bedre kort enn geforce 2...(Jeg spiller C&C generals med et geforce 4 mx 440 kort...hakker noe sinnsykt hvis du går over medium i detaljnivå...) Lenke til kommentar
hildir Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 mark skaggs som er hoved lederen for battle for middle earth sier at hvis du ikke har geforce 2 så blir det ikke fult så bra som hvis du har det men du spiler helt som det skal Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 geforce 2 er jo noe gammeldags greie som ikke selges lenger....directx 7 eller lavere.....nå til dags holder det ikke til noe som helst selv om produsentene sier det... Lenke til kommentar
hildir Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 jeg har directx 9 jeg du:P Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 greit nok at du har directx 9...spørsmålet er da, har du et skjermkort som støtter det??? geforce fx, geforce 6... radeon x serien osv... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 jeg har directx 9 jeg du:P Selv om du har dx9 installert på maskinen din, betyr ikke det nødvendigvis at kortet ditt (eller den innbygde gpu-chippen i dette tilfellet) støtter teknologien denne versjonen av direct x har å by på. Prøv å ordlegg deg litt bedre, sliter faktisk litt med å forstå hva du vil frem til å denne tråden, spesielt nå når du har fått svaret ditt. Lenke til kommentar
hildir Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) hm.....jeg har maks skjermmudus 100hz har det noe virkning på spillene det?? blir sur om jeg ikke kan spille bfme battle for middle earth:( Endret 21. november 2004 av hildir Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 100 hz har ingenting med ytelse å gjøre... kun med flimring.... du blir ikke så sliten i hodet med 100 hz... gå på startmenyen, velg kjør...så skriver du: dxdiag...da får du fram maskinvare spesifikasjonene dine... Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Dere kan ikke kreve all verden når dere ikke betaler mer for PC'en heller. Det blir feil... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 har intel ® extrem graphics jeg he..he..... Det er dårligere enn Geforce 2. Ja er det nå det da ? Trodde ikke Intel sin innebygde grafikkbrikke var SÅ dårlig Nå undervurderer du Geforce2, som er et bra kort (begynner å dra på åra seff, men min 2. PC har denne og funker helt greit med lav oppløsning og grafikk osv ) Og "Extreme" Graphics har langt ifra denne ytelsen (Drep meg om jeg tar feil). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå