Gå til innhold

LAN eller Dataparty?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Radiax skrev (2002-05-29 21:32):

Hvordan starter man en poll? Har alltid lurt på det.

Desverre så er det bare moderatorer som kan starte en poll her på hw.no forumet.

Ta kontakt med SirHartge og spør pent så kanskje han fixer en til deg. :smile:

Lenke til kommentar

Jeg vil si at linking bør sis når det gjelder et lite nettverk hjemme hos kameraten. Lan bør brukes når det er et større nettverk men ingen scene og show..

Lan party blir derfor et stor nettverk med scene show, med konkuranser osv..

Men for all del, dataparty har jeg aldri brukt go kommer aldri til å bruke det.

Foretrekker Lan..

Noen enige?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 22:38, Anders Leipsland skrev:

Quote:

Den 2002-05-29 21:38, Arntfinn skrev:

ikke kom her og si at punk og death metal ikke er noe for nerder!

Problemet er at det er pokker så vanskelig å lage metal med PCens lydkort...

Er ikke noe spesielt glad i trance/techno selv, men ville kanskje likt det bedre om jeg virkelig kunne trackere.

Vil forresten fortsatt at dere "LANere" skal si meg hva dere mener om The Party, både navnet og partyet. For dere har da hørt om The Party, eller er dere newbies i LAN/dataparty sammenheng? :wink:

Så lenge lydkortet mitt klarer og spille av death(black, heavy, doom, rapcore, gothic, power og hardcore) metal, så spiller det vel ingen rolle.

dataparty høres utrulig nørd ut. små 13'årige drittunger med briller og potetgull, hyper på cola, og stokk dumme i hue, går på dataparty.

Alle halvgale hobby satanister, drar på LAN. :grin:

Lenke til kommentar

"jeg skal på local area network" jeg vet at dere sier LAN og ikke local area network , men det er noe som ikke stemmer. det høres ganske dumt ut visst du tenker over det. jeg ville også kalt det LAN, men jeg syntes ikke det er noe bra navn.

Lenke til kommentar

Quote:

Caveman skrev (2002-05-30 19:48):

"jeg skal på local area network" jeg vet at dere sier LAN og ikke local area network , men det er noe som ikke stemmer. det høres ganske dumt ut visst du tenker over det. jeg ville også kalt det LAN, men jeg syntes ikke det er noe bra navn.

I de hine hårde dager så var det ikke opplagt at du hadde LAN på et datparty. Når scenen startet så klarte du deg fint med et "sneakernet", uten de helt store problemene. Synes fortsatt at det klinger bedre å kalle det for "dataparty" (spesielt hvis det inneholder demo-, gfx-, og mod-compoer) og ikke "LAN". Men det får være opp til den enkelte å avgjøre.

Lenke til kommentar

Det hadde vært artig å vist hvor lenge folk hadde gått på partyer/LANs/linka, hvilke man har vært på og hvor lenge man har hatt PC. Det virker som de som om de som snakker om scenen liker dataparty bedre enn LAN/linking. For meg virker det som om det faktisk er LAN/linking gruppa som er de yngste og som er gamerne(dvs fjortisene).

Merker meg også at "nerd" blir brukt som et negativt ord her. Jaja folkens, er dere newbies som er redde for å bli stempla eller? :razz:

Quote:

Den 2002-05-30 19:39, el_diablo_21 skrev:

Så lenge lydkortet mitt klarer og spille av death(black, heavy, doom, rapcore, gothic, power og hardcore) metal, så spiller det vel ingen rolle.

hva gjør du på PCen da? Ikke si at du ikke driver å LAGER noe? Sitter du bare å spiller kanskje? :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-28 17:48, Anders Leipsland skrev:

Techno er populært blandt nerder pga at nerder har skapertrang. Å lage skapunk eller death metal på PC er liksom ikke noe særlig.

:grin: :grin: :grin::lol: :lol:

Der sa du noe!

Lenke til kommentar

Quote:

Anders Leipsland skrev:

Å lage skapunk eller death metal på PC er liksom ikke noe særlig.

Bullshit, fins ikke noe som er artigere en å lage metal med dårlig mic, og sette tromme til, og så klimpre på en gitar. Har mange geniale sanger laget på den måten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...