Navido Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hei Har et spørsmål her som jeg håper noen kan svare på fort. Jeg har lagt inn en seagate barricuda V 80gb harddisk og bruker xp. Xp fant harddisken men jeg se den ikke i MIn datamaskin. Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Prøv å formattere den du..... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Må partisjoneres. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=329972 Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Høyreklikk på "min datamaskin" på skrivebordet. Trykk på behandle->Diskbehandling: her kan du formatere og gi harddisken eller partisjonen en stasjonsbokstav. Lenke til kommentar
Navido Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Høyreklikk på "min datamaskin" på skrivebordet. Trykk på behandle->Diskbehandling: her kan du formatere og gi harddisken eller partisjonen en stasjonsbokstav. Men det står utildelt og det er ikke noe "Format" der? Lenke til kommentar
Navido Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Høyreklikk på "min datamaskin" på skrivebordet. Trykk på behandle->Diskbehandling: her kan du formatere og gi harddisken eller partisjonen en stasjonsbokstav. Men det står utildelt og det er ikke noe "Format" der? Fikk fiksa det. Takk for raske svar folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå