Kanetheheatsink Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 hei. Jeg tenkte jeg skulle skifte fra Dell kabinett til et Raidmax kabinett. Men passer hovedkortet i det nye kabinettet? jeg vet ikke hvordan hovedkort jeg har, men det er Pentium 4, og støtter DDR2 minne.. Lasse Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 hovedkortet ditt passer i det kabbinettet der ja... ikke noe problem med det... men det skal sies at raidmax kabinetter ikke er noe fine da... (min mening i værtfall ) Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Skulle gå helt bra etter alt jeg kjenner til. Endre overskrift (ungå SMS språk ) EDIT: Mistet en r Endret 21. november 2004 av LOZER Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 vet at det er sms språk. pleier egentlig ikke skrive sånn, men jeg måtte få med poenget i overskriften Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 broren min sier at det kan hende det ikke passer... men gjør det det????????????+ Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Bror din er noob, neida . Hovedkortet ditt er sikkert i atx standaren. Kabinettet støtter atx standaren, mao er ikke det noe problem. Noe du må gjøre som er litt slit fremfor mange andre kabinetter er at du må finne ut hvor du skal skru inn spacerne. Vaneligvis står det "atx" ved siden av skriehullet der spacerne skal være, men det gjør det ikke på raidmaw toweret. Litt kjipt Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 men trenger jeg egentlig å kjøpe noe i tilleg? hva med cpu vifte? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Skulle du ikke bare oppgradere kabinettet? Uansett blir det litt off topic å skrive om cpu vifter i kabinett forumdelen. Men, ja du trenger cpu vifte.... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 oki=) sorry.. skal ikke gå mere off topic. (hvilket forum kan jeg spørre om cpu vifter da?) Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Faktisk så jeg litt feil på hva du har skrevet. Trodde det var et vanelig hovedkort du hadde, og ikke et hovedkort fra dell. Er ganske så sikker at dell hovedkortet er i atx standaren, men for å være sikker ville jeg ha sett om målene på hovedkortet er 86 x 150 x 140 mm. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=329047 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå