x871kx6167ss7 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Hei! Jeg fikk en Sony Cliè PEG-N770C\E av min stefar, han trenger den ikke, så jeg fikk den! Er den brukbar i forhold til dagens standarer? Hva kan man bruke denne pda'en til? Kan noen gi meg specs? Det virker som om sony ikke har den på hjemmesiden :/ EDIT: Bilde Endret 21. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Kan ikke så mye om ir og sånnt, men en ting vet jeg(håper jeg): Fjernkontroller bruker IR og det har også PDA'en! Går det ann og bruke den som en fjernkontroll? Eller er det umulig? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 hva jeg husker fra min sony pda, så hadde den et program som fiksa det. Ir brukes for det meste til overføring av feks kontakt kort,synking osv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kan ikke så mye om ir og sånnt, men en ting vet jeg(håper jeg): Fjernkontroller bruker IR og det har også PDA'en! Går det ann og bruke den som en fjernkontroll? Eller er det umulig? Fungerer fett det, haddet et program som taklet det, riktignok for Palm. Men det burde du kunne finne, søk litt rundt på www.palmesource.com og www.download.com du Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hva kan man bruke denne pda'en til? synce den mot PC og oppdatere kalenderen din f. eks. Du kan spille spill å kjøre programmer. En riktig gøy samarbeidspartner du skal være glad for. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Jeg fikk et sony digital kamera til jul, så jeg tenkte at jeg kanskje kunne vise bilder som jeg tok med kameraet på PDA'en! Jeg har funnet èt program, og jeg leter videre. Men nå har det seg slik at jeg holder på og flytte, og dockingstatsjonen ligger i en banankasse et eller annet sted! Jeg har et memorystick, men går det ann og overføre\innstalere programmer ved hjelp av det? Jeg har prøvd litt, men uten å lykkes. Hva slags fil skal det være for at det skal virke? EDIT: Nå vet jeg hvor jeg må legge fil(ene)! Men er det noen som vet om et freeware program som er bra? Er ikke kresen... Endret 25. desember 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå