zyp Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 En diskett er 1.44MB da, så det skal være plass. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Hva med å bruke flere disketter Endret 21. november 2004 av spetter Lenke til kommentar
zyp Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Man kan ikke ha flasheprogrammet på en diskett og flashfila på en annen, tror jeg. Endret 21. november 2004 av zyp Lenke til kommentar
Fr3drik Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hvilken type brenner har du??? Navn og modell??? Bra du tok med så mange spørsmålstegn, ellers tror jeg ikke vi hadde skjønt hva du mente. *måtte bare* Lenke til kommentar
six Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Man kan ikke ha flasheprogrammet på en diskett og flashfila på en annen, tror jeg. Man kan derimot ha operativsystemet (DOS, Win98) på en annen diskett enn flasheprogrammet og .bin filen. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Det stemmer, men såvidt jeg kan huske tar ikke operativsystemet så stor plass på en bootdisk. Lenke til kommentar
six Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Det stemmer, men såvidt jeg kan huske tar ikke operativsystemet så stor plass på en bootdisk. For en Win98 oppstartsdiskett er det snakk om ca. 310KB for det minimum av filer som du må ha. Dvs. io.sys, msdos.sys og command.com. Siden flashefilene som trådstarter trenger (dvflash.exe og 260d.bin) tilsammen tar 1073KB noe som sammen med OS filene gir 1383KB så mistenker jeg at trådstarters forsøk på oppstartdiskett må innholde en del unødvendig fjas siden 1383KB problemfritt skal gå inn på en diskett. Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Fikk til å installere driverne med 2 disketter....men alikevel fungerer det ikke da jeg prøvde. testet med å brenne og maskinen gikk bare i stå. det som skjedde før skjer fortsatt Hva er galt hvis det ikke er driverne ? Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvilken type brenner har du??? Navn og modell??? Bra du tok med så mange spørsmålstegn, ellers tror jeg ikke vi hadde skjønt hva du mente. *måtte bare* Hva er det du mener?????????????????? :!: Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 hehe....je mener det at jeg har det samme problemet enda, også lurere jeg på om det kan være noe annet som er galt...eller hva jeg må gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Sannsynligvis driverne da (ikke firmwaren). Eller muligens brenneprogrammet, prøvd et annet brenneprogram? Endret 22. november 2004 av zyp Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Flyttes til Lagringsmedier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå