schwin Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Skulle ta min kjære G556E ut av den meget behendig tilhørende polstrede mappen som følger med når man kjøper denne, og oppdaget til min forskrekkelse av det er kommet en sprekk i bunn, under der man dytter inn DVD-rom'en. Er det noen som har noen synspunkter på om dette er en garantisak eller om jeg må bite i det sure eplet og faktisk a)kjøpe en ny casing b) få den repart på en eller en annen måte c)bruke den videre da det ikke har så veldig mye å si. Jeg hadde egentlig inntrykk av at casing'en var relativt solid, og ble meget overasket over at dette skjedde, hvertfall med tanke på at jeg har behandlet denne maskinen veldig pent. Garanti eller ikke?? schwin Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Sånn går det når du kjøper drit neida, tuller bare. On-topic: Det gjør jo ingenting, men jeg tror ikke slikt skjer helt uten grunn. Jeg foreslår du kontakter butikken der du kjøpte produktet. Ny casing tror jeg er ufordelaktig dyrt. Hvis det er plasten som er sprukket, er det jo ikke så lett å reparere. Det må jo limes, noe som vil se litt merkelig ut. Bare bruk den videre, så lenge det ikke er noen umiddelbar fare for at den skal falle fra hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå