eXZire Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Se på forsiden på hw.no. Se så på adresselinja. Til venstre for adressen er det et søtt lite bilde Dette kommer også når man lager snarvei osv.. hvordan får man det?? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Er det favicon du mener? Bare å lage et bilde med navnet favicon.ico og lime inn <link rel="shortcut icon" href="favicon.ico" type="image/x-icon"> i koden. Mulig serveren du har siden på trenger å støtte noe slikt og? Husker ikke helt størrelsen på bildet, 16x16 px? Endret 21. november 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Arg. Hvordan får man konvrtert gif til .ico? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Bare gjøre om filendelsen i Utforsker eller noe? Jeg gjorde i hvert fall det med mitt jpg-bilde og det funka som bruden det... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Last ned IrfanView og bruk det for å konvertere fra ICO til JPG. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Last ned IrfanView og bruk det for å konvertere fra ICO til JPG. Han skulle vel gjøre motsatt? Mulig det funker begge veier, men når det er nok å endre endelsen i Utforsker er det vel ikke noe vits i å laste ned et program for å gjøre det? Lenke til kommentar
manmob Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Heisann Får ikke til dette her Lastet ned IrfanView og konverterte et bilde på 16x16px til .ioc Deretter kjørte jeg inn <LINK REL="SHORTCUT ICON" HREF="grafikk/favicon.ico"> mellom <head> og </head> i index-fila. Men ikonet vises ikke. Hva er galt? Har det noe med serveren å gjøre? Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Konverte bilde fra gif til ico i xnview jeg Genialt program Takk for koden Sigmoideus, funka knall Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Er det plutselig to av dere nå eller? Du skriver .ioc, skrivefeil kun her, eller gjorde du det i filnavnet også? Eller kanskje den ikke skal ligge i grafikk-katalogen, men skal ligger i rotkatalogen? Prøv det. Takk for koden Sigmoideus, funka knall ... hvem var det som ga meg den koden igjen? Mikka? Endret 21. november 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 To av oss? Neppe. var vel manmob som hadde samme problem Lenke til kommentar
manmob Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) To av oss? Neppe. var vel manmob som hadde samme problem Stemmer. Fikk det til jeg også. Kult Takk Sigmoideus Endret 21. november 2004 av manmob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå