Gå til innhold

Hvor er mitt "svakeste" ledd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjøp ny pc

fordi: alt er egentlig ok av det du har. Men skal du ha noe mer (slik at du merker det) så må du omtrent bytte alt. Men eg ser ingen grunn til å gjøre noe som helst egentlig, kanskje 512Mb ekstra ram.

nei

spar pengene

Bra at noen med peiling svarer :thumbdown:

Invester 700-800 kr i ram som el-asso sier (512MB holder), fjern den gamle. Kjøp deg et skjermkort som koster 1000-2000 kr. (Ati 9600xt, geforce 6800 le)

Så kan du spille Half Life 2 osv :)

Endret av kim
Lenke til kommentar
kjøp ny pc

fordi: alt er egentlig ok av det du har. Men skal du ha noe mer (slik at du merker det) så må du omtrent bytte alt. Men eg ser ingen grunn til å gjøre noe som helst egentlig, kanskje 512Mb ekstra ram.

nei

spar pengene

Invester 700-800 kr i ram som el-asso sier (512MB holder), fjern den gamle. Kjøp deg et skjermkort som koster 1000-2000 kr. (Ati 9600xt, geforce 6800 le)

øhh! jeg spiller halflife2 med systemet mitt nåda, helt feilfritt! :tease: menne jeg investerer nok i ram og skjermkort ja! takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
kjøp ny pc

nei

spar pengene

idiot

The recommended requirements for Half-Life 2 and other Source engine games are:

2.4GHz processor

512MB RAM

DirectX 9 graphics card

Microsoft Windows 2000/XP

De som spiller half life 2: (1.181.570 brukere)

ca 60% har 512ram eller mindre

ca 40% har 2GHz eller mindre cpu

ca 50%++ har radeon9600 eller dårligere (9600 står for 10%)

Hvis man tror at man må ha det ypperste av hw for å kjøre spill så er man bra teit. De som lager spill må tjene penger, ergo så må de tenke mainstream.

Sier det igjenn, kjøp ny pc slik at alle komponentene blir bra og ikke lager flaskekork for hverandre. Det er også økonomisk bedre til en sånn maskin. Skal man kjøpe deler, så ikke bruk for mye penger på det.

Lenke til kommentar

DarkSlayer:

Selvfølgelig får han spilt HL2 med maskinen sin! LgitechDInovo var ute etter å vite hva som var det svakeste leddet (eller flaskehalsen, ikke flaskekork...)

Som flere andre enn meg har påpekt er det skjermkortet og minnet som er flaskehalsen.

Spørsmålet er hvor mye glede han vil ha av HL2, grafikkmessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...