HåkonN Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Har et problem med at Windows XP "kaster" meg ut av GTA 3 straks etter jeg har begynt å spille, det vil si at jeg rekker å kjøre til første lyskryss omtrent. Tenkte kanskje jeg skulle oppdatere DirectX og Detonator-driverne for å se om det hjelper... Eller er Detonator en erstatning for DirectX? Er ikke helt inne på det der. Uansett, er dette de nyeste og beste versjonene av de 2? DirectX 9.0 SP1 Beta Detonator XP 28.32 Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 16:39, JohnnyKnoxwille skrev:Har et problem med at Windows XP "kaster" meg ut av GTA 3 straks etter jeg har begynt å spille, det vil si at jeg rekker å kjøre til første lyskryss omtrent.Tenkte kanskje jeg skulle oppdatere DirectX og Detonator-driverne for å se om det hjelper... Eller er Detonator en erstatning for DirectX? Er ikke helt inne på det der.Uansett, er dette de nyeste og beste versjonene av de 2?DirectX 9.0 SP1 BetaDetonator XP 28.32 Dette er vistnok en feil i spillet, som du kan rette opp med å laste ned en patch til GTA.... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Ok. Greit å vite. Men spørsmålet står fremdeles. Er det de nyeste versjonene av DirectX og Detonator? Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hehe, vet ikke om det er nyeste.. men DirectX 8.1 holder til GTA3. Jeg lurer på hvor jeg kan få tak i den patchen til GTA3? fungerte i 2000 den versjonen jeg har -- så det ser ut til å være GTA3 ja =) Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 jeg hadde samme problemet.. det jeg gjorde var å laste ned xp fixen. ligger rundt i warez kanaler på mIRC!. spør etter xp fix, så funker det! :smile: + har du den nyeste cracken? bruker du den gamle kommer du ikke til å kunne load savegamesene dine! Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 detonator XP 28.32 er den nyeste driveren til NVIDIA-baserte kort, de har ingenting med directX å gjere.. directX 8.1 er den nyeste som er ute, og med dei to har du de nyaste til skjermkort og directX... må vere noke anna som er fucka opp Lenke til kommentar
Beemer Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Ville bare rette på noe: Siste Driver fra til Nvidia-baserte kort er Ver. 29.42, den finner dere på Reactor Crittical... Jeppers...God Sommer folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå