junior__81 Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 OrjanP: Har du forslag til en bedre nettbutikk, en som er bra? har faktisk hørt det samme du sier tidligere.. qwert: Hadde villet kjøpt denne maskina, eller kommer du på noen bedre? Samme specs og pris - omtrent da. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har ikke funnet en tilsvarende maskin til den prisen...Men har veldig lyst på denne, er det noen som har erfaringer med itbutikken fra tidligere? Hvis du går på hardware.no så sjekker du webshopguide så ser du at itbutikken.no er på 10 på topp lista over de beste webshoppene. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har ikke funnet en tilsvarende maskin til den prisen...Men har veldig lyst på denne, er det noen som har erfaringer med itbutikken fra tidligere? Hvis du går på hardware.no så sjekker du webshopguide så ser du at itbutikken.no er på 10 på topp lista over de beste webshoppene. Webshopguiden er til en viss grad ubrukelig fordi det blir gitt seksere på grunnlag at de får varene sine etter en relativt kort stund. Det er på ingen måte et godt grunnlag for karaktergivning. I så fall ville de fleste butikkene kun hatt seksere, fordi de aller fleste leverer samme dagen eller dagen etter bestilling. Det er bl.a. en som gir en butikk en ener på grunnlag av at butikken ikke ville sende han to nye 200GB disker før han sendte sine to inn til reperasjon. Det viser litt om nivået på karaktergivningen. Den er svært, svært subjektiv, og bør derfor tas som begrenset veiledende (villedende?). Junior_81: De store som er greie er Netshop, Komplett, Psdata og MPX. Man er rimelig trygge på at man blir behandlet bra (ingen regel uten unntak selvsagt). Ditt problem er vel at du vil ha en maskin som svært få selger, slik at du kanskje er nødt til å velge Itbutikken, hvis du absolutt vil ha den maskinen. Lenke til kommentar
Lappi Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Du snakker om ITbutikken? Kanskje fortelle litt om spesifikasjonene til maskinen? Jeg har forresten ikke erfaring med den maskinen. Men du kan jo f.eks google litt og se om du finner noen tester. Jeg har til dags dato ikke funnet et eneste review av Vega 259+, men som dere kanskje ser her på denne linken http://www.anadem.net.tw/NB_Main.htm er dette et nyere produkt fra samme gjeng som produserer CL56 Endret 3. desember 2004 av Lappi Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 LOL, for en teit løsning! :!: Jeg syns nå at den var ganske smart jeg spør du meg. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg har til dags dato ikke funnet et eneste review av Vega 259+, men som dere kanskje ser her på denne linken http://www.anadem.net.tw/NB_Main.htm er dette et nyere produkt fra samme gjeng som produserer CL56 Hva mener du? Siden du linker til er til en taiwansk whitebook-reseller, og ikke til noen reell produsent. CL56 er *produsert* av Compal, mens Vega+ 259 er *produsert* av Uniwill. To forskjellige selskaper. Så finnes det sikkert flere som *selger* disse to under samme merkenavn. Lenke til kommentar
junior__81 Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Fikk mail tilbake fra sddata.dk, de fant ingen mulig forhandler i norge. må nok kjøpe på nettet, men det funker vel greit det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå