Molochtov Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har litt trøbbel med pålogging på wlanet mitt: Jeg bruker wep-kryptering, mac-filtrering og har skjult ssid. Når jeg bruker intels programvare (til wlan i min Compal cl56) ser jeg nettverket mitt når jeg søker etter trådløse nett, men maskinen klarer ikke å koble seg på. Det vil si: Noen ganger når jeg "maser" på å få logge meg på (trykker "koble til" mange ganger) kommer jeg på nettet. (kanskje etter 10 minutter). Når jeg bruker win-xp sp2 til å logge på, er det kun av og til at jeg ser mitt eget nett nå jeg søker etter nettverk. De gangene jeg ser nettverket mitt, logger maskinen automatisk på. (bra, men dette skjer bare så altfor sjelden..) Jeg har prøvd å disable wireless zero og jeg har prøvd faste ip-er, også uten brannmur. Likevel samme problem.. Jeg har ett usikret nett i nabolaget som kommer opp hver gang jeg søker etter nettverk, og dette kan jeg logge meg på hver gang. Men hvorfor kommer jeg meg ikke inn på mitt eget? Molo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå