Gå til innhold

Samsung Pleomax 200pack til 395!

svennand

Anbefalte innlegg

ser at komplett har tilbud med Samsung Pleomax 4x DVD+R 4,7GB 200-pack Cake Box til kr 395,-

dette er jo bare 2kr plata!

noen som har prøvd disse platene før? som kan si noe om kvaliteten

trenger dvd plater til backup av dvd filmer på. dvd spilleren min som er en marantz 4300 er sånn middels kresen, får av og til problemer med thats write plater i den. dvs at jeg må ta trayen inn og ut til den klarer å starte platen.

har hatt stor suksess med Lead data dvd- platene...

har en god del dvd plater å ta backup av så... kjekt med lav pris :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt disse å platene til Samsung og er kjempefornøyd med kvaliteten hittil. Ingen feilbrenninger og fungerer like godt til film, backup og xbox. Vet at produsenten er OPTODISC, men jeg har aldri hatt problemer med disse platene eller THAT's WRITE plater som også er fra OPTODISC. Har en NEC 2500 og tidligere en LITE-ON. Skjønner derfor ikke hvorfor folk er så skeptiske til disse platene. Riktignok gir OCFreak lavt score på disse platene, men på den annen side er han kjøpt og betalt av en kjent nettsted for salg av DVDplater.

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt disse å platene til Samsung og er kjempefornøyd med kvaliteten hittil. Ingen feilbrenninger og fungerer like godt til film, backup og xbox. Vet at produsenten er OPTODISC, men jeg har aldri hatt problemer med disse platene eller THAT's WRITE plater som også er fra OPTODISC. Har en NEC 2500 og tidligere en LITE-ON. Skjønner derfor ikke hvorfor folk er så skeptiske til disse platene. Riktignok gir OCFreak lavt score på disse platene, men på den annen side er han kjøpt og betalt av en kjent nettsted for salg av DVDplater.

Grunnen til at folk er negative til Optodisc er at man enten har sett screenshots av, eller selv fått målt høye feilverdier ved hjelp av f.eks Nero cd-speed Disc quality test, Plextools, Kprobe osv.

Her bør ikke PIE/PIF overstige 280/4 i større områder.

Optodisc har ofte vært langt utenfor disse grensene.

Jo høyere feilverdier, jo større uleselighet.

Hvis ikke du har merket noe til dette er det jo fint for deg. Billige plater er sparte penger, enn så lenge. Men det er nok av folk som har gått på den smellen før og som nå har uleselige plater. Det er ikke umulig at dette også skjer med Optodisc platene, time will show.

Jeg kan vel ikke tenke meg noe mer irriterende enn hvis alle backup platene ble ubrukelige :!:

Da hjelper det lite at platene kostet 2kr stykk!

Dessuten er det nok heller kvalitets tester som ligger til grunn for OC-Freaks uttalelser enn at han er "kjøpt og betalt".

Han er derimot medeier i Norwaydisc, noe han heller aldr hari lagt skjul på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...