Ongabonga Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 prøvde å gni forsiktig med en sånn "pusse fille" til noen briller vi har men funka ikke,hvordan kan jeg finne ut hvor mange pixler det er snakk om a? men er vel ikke normalt at dette skjer med en skjerm som ikke er 1 år engang :S Vel, siden du har vært på lan kan det hende at transporten ikke var helt god. Lenke til kommentar
stol Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 jeg har nå prøvd skjermen på en annen pc samme prikkene, og transporten: legger den alltid i esken med isopor har en tidens til å få ting ødelagt så prøvde å bevare den best mulig Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 jeg har nå prøvd skjermen på en annen pc samme prikkene, og transporten: legger den alltid i esken med isopor har en tidens til å få ting ødelagt så prøvde å bevare den best mulig Gi skjermen en kavring å få far til å kjøpe ny....... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 jeg har nå prøvd skjermen på en annen pc samme prikkene, og transporten: legger den alltid i esken med isopor har en tidens til å få ting ødelagt så prøvde å bevare den best mulig Var det jeg sa noe er galt med skjermen :-) Sorry på dine vegne, blir nok en ny skjerm på deg :-( (Ps. har en 19" Samsung LCD til salgs ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå