PapaDon Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 jeg får ikke koblet til xbconnect. Har gjort alt de forteller om i deres egen FAQ, men får altså timeout error hele tiden, hvordan kan jeg fikse dette??? Fikk koblet til en gang, men ble kicka pga høy ping. Hvordan kan jeg sjekke pingen? Har 720/128 internett fra bluecom og dlink 604 router. PLEAS HJELP!! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ja, kan desverre ikke hjelpe! Men har lignende problemet selv... Hva spill er det du skal spille HALO2 eller? Det er ytterst få som spiller HALO2 PAL VERSION via XBC! Så visst det er det du skal spille, må du nok leite lenge, før du finner en god server! Lykke Til Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 har ganske sikkert ikke pal, ja det er halo 2 Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvorfor ikke bruke Xlink istedet, syntes det var en del enklere jeg Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 hvordan bruker mann xLink? har kikket litt rundt p sida deres, men skjøte det ikke helt, har du en litt forenklet forklaring?? Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Egentlig ikke, jeg er ganske newb selv med det.. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Når du får time-out melding i xbconnect høres det for meg ut som om det er et brannmurproblem. Jeg fikk samme feilmelding før jeg åpnet en port i min router som kom med NGT-abonnementet. Både xbconnect og xlink kai forutsetter at man åpner porter i en evt. brannmur. Kai scanner etter åpne porter og bruker om mulig en som er åpen, mens i xbconnect må port 8602 åpnes. Mulige brannmurer som sperrer for trafikk kan være den i windows eller en hardwarebasert i en router. For xbconnect ligger det en bruksanvisning her for D-link 604. Prøv å følge denne og se om det hjelper. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 har opnet portene roolf, men det har ikke hjulpet, men når jeg skulle stille inn min ip så fungerte ikke linken, skrev derfor det som stod i lokal tilkoblingen (altså internettoppkoblingen. Dette var 192.168.0.192, kanskje dette er feil? hvordan kan jeg eventuelt finne ut av det?? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 hvordan stiller jeg inn en dlink 604 router for xlink kai??? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 fikk fixet det, men det blir ikke detected games alltid, og flere ganger stopper programmet med en feilmelding om at enten internett var borte eller at har jeg har blitt kicka. Fikk iallefall spilt rally sport challange 2 i noen minutter Lenke til kommentar
vizit Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hei! hvorfor bruker du ikke edit knappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå