genstian Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 hei her dette en god psu? http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=142070 Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har hørt gode ting om dem, men har ikke erfaring selv. Skal snart bestille en Hiper PSU selv Tror det blir den der også.. Er ikke alt for dyr + at jeg kan kjøre litt mer stæsj på den Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Har hørt gode ting om dem, men har ikke erfaring selv. Skal snart bestille en Hiper PSU selv Tror det blir den der også.. Er ikke alt for dyr + at jeg kan kjøre litt mer stæsj på den jeg håper bare at den har stabil spening Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 jeg håper bare at den har stabil spening Akkurat det er ikke jeg den beste til å gi en uttalese om, men de kan ikke være verre enn Q-Tec uansett Kanskje det finnes tester av Hiper PSU'er på nettet? Må jo finnes noen som har testa? *leite* Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 jeg håper bare at den har stabil spening Akkurat det er ikke jeg den beste til å gi en uttalese om, men de kan ikke være verre enn Q-Tec uansett Kanskje det finnes tester av Hiper PSU'er på nettet? Må jo finnes noen som har testa? *leite* si i fra her hvis du finner noen tester da. har bestilt meg hiper, men har ikke funnet en eneste test... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 jeg håper bare at den har stabil spening Akkurat det er ikke jeg den beste til å gi en uttalese om, men de kan ikke være verre enn Q-Tec uansett Kanskje det finnes tester av Hiper PSU'er på nettet? Må jo finnes noen som har testa? *leite* si i fra her hvis du finner noen tester da. har bestilt meg hiper, men har ikke funnet en eneste test... jeg tester når jeg får min nye pc jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå