IwwY^^ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hei! Min mor skal kjøpe seg en bærbar gjennom jobben og da skal hun ha trådløst nettverk. Nå har vi en 3com ruter m/4 porter og adsl modem. Nå kobler jeg de 2 pcene vi har til denne. Da regner jeg med at jeg ikke trenger en trådløs ruter da jeg allerede har ruter, men en dings som kobler til ruteren og sender trådløst. Eller trenger jeg en trådløs switch? Er bare denne ene pcen som skal bruke trådløst. Denne laptopen skal også bruke .g standarden hvis det har noe å si. Takk! Lenke til kommentar
runel Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Denne skulle kunne gjøre jobben, den har innebygget router (Det finnes nesten ingen nye WLAN-aksesspunkt uten router) Den har også 4 porter switch innebygget, så i praksis kan du jo bytte ut din gamle router Endret 21. november 2004 av runel Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (Det finnes nesten ingen nye WLAN-aksesspunkt uten router) Den har også 4 porter switch innebygget, så i praksis kan du jo bytte ut din gamle router Nåja, ingen og ingen: http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10281 Lenke til kommentar
runel Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (Det finnes nesten ingen nye WLAN-aksesspunkt uten router) Den har også 4 porter switch innebygget, så i praksis kan du jo bytte ut din gamle router Nåja, ingen og ingen: http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10281 Jo da agvg, riktignok finner du noen. Men han vil vel neppe betale mer for å få en box med færre muligheter... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jo da agvg, riktignok finner du noen. Men han vil vel neppe betale mer for å få en box med færre muligheter... Tja, det kommer jo ann på hva han har og hvordan man har lagt opp nettet sitt. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Ser jo at de aksesspunktene koster mer enn ruteren med switch.. Så da kjøper jeg en sånn ruter og da holder med med et WLAN kort i laptopen ikke sant? Lenke til kommentar
runel Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ser jo at de aksesspunktene koster mer enn ruteren med switch.. Så da kjøper jeg en sånn ruter og da holder med med et WLAN kort i laptopen ikke sant? Jepp, det gjør det Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Da går jeg for det Tusen Takk! Lenke til kommentar
Makky Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 vil anbefale deg linksys! og hold deg unna dlink! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå