Gå til innhold

spill pc... 17k

Anbefalte innlegg

jeg lurer bare på om noen har noe sterkt mot dette oppsettet!?

fra komplett.no

AMD Athlon 64 3500+ 2350

MSI K8N 1199

WD Raptor 74.4 1550

WD Caviar 160 860

Microsoft Keyboard 295

Microsoft Intellimouse 345

Plantronics.Audio90 445

Sony Silver Floppy 135

Sony DVD Drive Silver 295

IceMat 295

fra netshop

OCZ dual channal 1024mb gold ed. 2295

POV GF6800GT m/doom3 3295

NEC 1760nx 17" 3395

16754

kabinett og vannkjøling kommer fra annet sted.. (oxo kalt microplex.no)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg vurderte nForce 4, men jeg har ikke sett at gf6800 har kommet som PCI-e noe setd ennå og jeg har helst lyst til å spille hl2 så fort så mulig.. d er den eneste grunnen!!

:hmm: I see I see...

uansett så må du passe på at du går for winchester-versjonen av cpu'en! Slenger du på en god kjøler også så kan du klokke den rimelig høyt...

:)

Lenke til kommentar

Det kan vel hende at han skal ha det nå og ikke om en stund. nForce4 er som kjent ikke i butikkene enda.

Så over til kommentarene mine om maskina:

Jeg ville ha kjøpt det billigste S939 kortet fra Gigabyte som de har på Netshop, GA-K8NS Ultra-939. Det skal være ett veldig bra kort. (To S-ATA RAID, DualBios, DualDDR...) Sammen med en A64 3200+ (Winchester) som de har på Netshop til 1695,- så kan man klokke rimelig heftig hvis man ønsker det. Jeg bestilte i tillegg en CPU kjøler fra Zalman for å være sikker på å få mest mulig ut av min CPU. (Kanskje litt overkill, da denne Winchestern bare utvikler ca. 30W ved 100% load. Det er ca. halvparten av Newcastle og ClawHammer.)

Ref. http://www6.tomshardware.com/cpu/20041115/...um4_570-20.html

-KJ

EDIT: Oi. Her har det skjedd ting mens jeg skrev, du. :)

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Glem WD raptor. Den gir nesten ikke bedre ytelse. Laster opp (spill) brettet 1 eller 2 sekunder raskere, men hvem bryr seg om det?. Bruk heller de pengene på bedre skjerm så får du en 19" skjerm. Det vil du sette mer pris på når du spiller.

Kjøp Seagate Barracuda 200GB S-ATA 7200RPM. Den bråker lite. Ta og kjøp nForce4 hodevkort. De er i butikkene nå. Når det gjelder musematte, kjøp steelpad. Best til FPS spill.

Husk at du beholder skjerm lenger en harddisk. Man oppgraderer harddisk oftere en skjerm.

Endret av Thor78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...