Supernaut_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Heisann, har bladd litt rundt på sidene i det siste. Jeg vurderer og få kjøpt meg en lcd skjerm til jul. Er vandt med en gammel dell 19" som klarer kun 1280x1024@75 hz, som buler litt ut av rammen. Hvordan tror dere jeg vil merke noe forskjell ? Har aldri kjøpt meg noe dyr skjerm før. Prisen skal vell være på rundt 3500~ Jeg bruker pcen på disse områdene : -Spill -Film og photoshop/se på bilder -Surfe på internett -Endel skole arbeid Men vil si at spill er det viktigste kriterie, spiller masse forskjellig. De skjermene jeg selv har plukket ut er disse : https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22982 - NEC 1770NX Hvordan er denne iforhold til sin lille bror 1760NX ? Denne hadde jeg tenkt og kjøpe for noen månder tilbake siden men lommeboka rakk ikke dit. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16150 - Iiyama ProLite 17 LCD E431S-B Svart Denne høres da utrolig bra ut denne og. Hva sier dere ? Og vis du ser Dahle, så lurer jeg på om det stor skjangs for at skjermen har døde pixler ? Er det ofte folk får skjermer med døde pixler ? --- Mvh Daniel L . Endret 21. november 2004 av lanez-nor Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Det skal ikke være ofte det kommer døde pixler, da hadde ikke LCDen overlevd på markedet.. 1770NX skal være best etter hva jeg kan forstå. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Takknemlig for svar! Den er bedre en 1760 sant ? Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ja, men ikke dramatsike forskjeller. Bedre responstid ivhertfall! og mye bedre design! gled deg til jul! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Ja, men ikke dramatsike forskjeller. Bedre responstid ivhertfall! og mye bedre design! gled deg til jul! Takk ! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Pleier det ikke og følge med DVI kabel ? evt hvordan dvi kabel burde man kjøpe ? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 spør netshop (eller det stedet du vil kjøpe skjermen fra) om det er med DVI. Siden skjermen er nokså ny, synes jeg det er på sin plass om den har med seg DVI-kabel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå