huf Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Er det noen her som har spillt Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura? Jeg synst det er drit tøft, stygg grafikk , men det gjør ingenting for gameplayet.... ------------------------------------------ Asus A7v333 RAID IEEE1394 XP 1800+ 512 MB DDR RAM Geforce 2 MX400 64 MB Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 arcanum når ikke opp til fallout (som det vil være normalt å sammenlikne med), men er likevel et veldig bra spill. var ikke så veldig langt at det gjorde noe, men har bare spillt gjennom det en gang og fikk ikke "utforska" så mye... Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Synes lengden var ganske passe. Litt sprøtt magisystem, da. Om du satser kan du få de heftigste spellsene ganske raskt. Fantastisk replay-value iallfall. Jeg prvde meg med en superfighter uten intelligens. Festlig dialog. Folk er veldig... Snille mot deg. (å stakkar, han er vist litt tilbakestående). Ellers er jo tematikken (magic vs. technology) festlig, og steampunk settingen er en av mine favoritter. (Joda, spillet har en del negative sider også, i tillegg til litt sliten grafikk, men jeg orker ikke klage akkurat nå. Jeg sto(tror jeg) nettopp på eksamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå