tigergutten Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Er på jakt etter et videokamera til vanlig bruk, og til motorsykkelkjøring (festet på tanken). I utgangspunktet bør kansje derfor kameraet ha bildestabilisator (fjerne rystelser under kjøring), og ha mulighet til å bli lagt inn på pc`en for redigering. Prisklassen har jeg ikke helt bestemt meg for, men om d skal bli noe av kjøpet så har jeg ikke tenkt å legge ut mer enn rundt 4-6 tusen. Noen som har forslag til valg av kamera? Lenke til kommentar
pr Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Det meste vil gjøre nytten, men legg deg heller på 6000 enn 4000.- Får å få med fartsfølelse bør du også kjøpe vidvinkel til kameraet. De fleste nye kamera har billedstabilisator som vil være bra nok. Med vidvinkel får du mer fart og enda mindre rystelser i bildet. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Takker for svar pr, dette med vidvinkel hadde jeg ikke tenkt på engang. Men slik det virker på meg har ikke de fleste kamera optisk bildestabilisator, men kanskje de fleste har digital bildestabilisator ..? Noen som har erfaring fra lignende problem og kan anbefale et kamera? (tenker da først og fremst på rystelser og at det er mulig å legge inn på en pc rimelig enkelt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå