BUFF Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Tenkte å gå over til vannkjøling. Men kassa jeg har er for liten så jeg trenger ny. Samt så finner jeg ikke disse tingene i Norge. Noen som vet om det er mulig å få tak i disse i Norge? Kabinett:Chieftec kabbis ikke noe direkte link der, men gå på prebuild cases. VGA cooler:Innovatek Cool-Matic x800 Samt så har jeg denne fra før : Chipset Er litt lat og elendig med "power tools" , samt at hvis det ikke funker så blir det bare liggende i deler... (Som det gamle prosjektet) På forhånd takk Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Du vil altså ha et chieftech kabbis med ferdigmontert radiator? Det kjenenr jeg ikke til at noen gjør her i Norge. Mulig at microplex tar på seg custom-jobber mot betaling.. Den VGA-kjøleren finner du en tilsvarende av på www.microplex.no (aquagrATIx). -Stigma Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hiver den over til vann og ekstremkjøling som er ein meir rett kategori for dette spørsmålet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå