Kenneth Solfjeld Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Plutselig var det bare slutt! Jeg trodde det var minst 2 levels igjen, men så sluttet det bare! Spiller nå deathmatch som er helt KONGE! Lenke til kommentar
Campari Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ja, det var vel kanskje i korteste laget? Uansett så har vi jo sett opp gjennom åra at de hadde en rekke brett og scener som de ikke tok med i sluttproduktet. Men det viktigste er jo at det som var igjen ble supert, og at man kuttet vekk unødvendig sideflesk. Feks. Far Cry, som er veldig bra actionspill, ble litt i det lengste laget med en del repeterende scenarioer. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Jeg vil si at Doom3 er hakket mere repetitivt enn FarCry, jeg har spilt igjennom FarCry 3 ganger, HL2 2 ganger, mens Doom3 er det lenge til jeg gidder å ta en runde til på.. Endret 16. desember 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg