Loeb Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg 2 stk. MISTvifter. Men ser at jeg jeg mangler strømkabler. Har en 5.25" og en 3.5" strømkabel ledig + en annen kontakt. Slik jeg har forstått det er det 3.5" strømkabel MIST viftene bruker. Hva slags splitter trenger jeg? Endret 21. november 2004 av Loeb Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 har no aldri hørt om en vifte som bruker 3,5"drevkontakt, så eg regner med de bruker 3 pins tilkobling, men det følger vel med en adapter så du kan koble den i en 4 pins drevkontakt.. og den andre kontakten du snakker om skal på hovedkortet, avhengig av hvilket hovedkort du har.. Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) 4 pins, du tenker på en slik en ? Jeg har jo kun en slik ledig, da trenger jeg jo noen splittere, hvilke? Endret 21. november 2004 av Loeb Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Noen som vet hva slags splittere evt. kabler jeg trenger? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Nå er jeg litt usikker på hvilke strøm kontakter du trenger. Men dette er en 1-4 splitt, drevkabel Da får du flere molex kontakter. Men jeg tror det er Adapter, 3- til 4-pins kabel du er ute etter. Visst jeg skjønte alt korrekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå