Nitrius Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 satt å spillte nå, også plutselig fikk jeg denne feil meldingen: "Program-popup: Counter-Strike Source: hl2.exe - Programfeil : Instruksjonen i "0x241f2d25" refererte til adresse "0x01158348". Minnet kunne ikke være "read"." Noen aning om hva dette er for noe? og hvorfor den oppsto? og hva jeg kan gjøre for å ordne det? Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 kanskje du har defragmenter og så avsluttet "midt i"? eg laster alltid ned en ny sånn .gfc-fil når det der skjer i tilfelle det e en feil på hden min eller noe á la det. du burde også skrive inn "-heapsize 500000" om du har 1024mb ram eller noe tilnærmet halvparten av rammen din Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Det betyr at minnet ikke kunne leses på den bestemte adressen. Hvert byte i minnet har en egen adresse. Følg christaaah's forslag. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 det er ett utrolig vanlig problem...kjent bug i programmet (får det også med CS 1.6 jeg av og til) har du lagt til mye i config fila de? jeg merket at jeg fikk feilen hele tiden når jeg la inn ett stooort script i cfg. filen min. (script bufferen var tydeligvis ikke stor nok) Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg fikk akkurat det samme i går, etter at jeg hadde lagt til noe greier i configen. Jeg fjerna det, og da gikk alt bra Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) I CS:S har jeg ikke lagt til noe i config filene, eneste jeg har lagt til i CS:S er -console og -heapsize 512000(tror det var det) på launch options, men i HL2 har jeg lagt til noen få ting i en sånn autoexec.cfg fil, men dette har ikke skjedd i HL2 bare i CS:S så langt. Edit: hvor finner jeg den gfc/cfg fila han der christaaah snakker om? og det hadde vært fint om du kunne fortalt litt mer. Endret 21. november 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 X:\steam\steamapps men jeg regner med at du er nødt til å laste ned spillet fra steam igjen da hvis du sletter... fyi... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) heldige meg så har jeg kjøpt spillet, så du mener at jeg skal reinstallere spillet da eller? og foresten jeg satt nettopp å spillte nå, og det skjedde ikke da, så det er sånn opp og ned. Edit: Siden det er så mange som har problemet og at det ikke skjer så ofte har bare skjedd en gang her hos meg hittil, så er det ikke noe stort å bry seg om, skal ikke forundre meg om kansje valve kommer med en fix til det snart. Jeg kan værtfall håpe på det Endret 21. november 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå