FenrisC0de Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Dette med IP telefoni eller bredbånds telefoner høres jo ganske kult ut! Og jeg vet at det er flere enn NextGenTel som driver med dette, bare lurer på hvem som er best og billigst i norge? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg bruker Telio og er ganske fornøyd. 159 kr pr. mnd. og gratis til fasttelefoni i Norge. Lenke til kommentar
teleduppen Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 anbefaler KUN ngt ennå OM du absolutt vil ha ip-telefoni, som etter min smak ikke er bra nok pga altfor dårlig linjekapasitet og lydkvalitet. Har bestilt fra min leverandør nå da .. (den N**) får å se hvordan løsingnen deres fungerer. Casen med andre ip-telefoni er at datatrafikk kommer først i køen og om du f'eks ser på streaming videoo, laster store filer som tar hele båndbredden så vil det påvirke telefonen så i de GRADER!!! ustabil linje hadde jeg nok da jeg hadde U** . MEN det er jo ikke alle som er like kresen på kvalitet da... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 det anbefales å ha en større linje enn 700. og ja . skal man laste filer og se streaming så stjeler det mye linje. men nå er jo 24 mbit linje på full fart inn så det byr vel ikke på noe problem Lenke til kommentar
Procli Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Trur jeg blir å gå for http://www.televoip.no/ - ingen etablering, ingen faste kostnader.. Kjekkt! Lenke til kommentar
christt Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 TeleVoIP har vel ikke Qos i adapteren slik som f.eks IP24... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå